به گزارش آیرال خبر، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از آن که از سوی دست اندرکاران برنامه “موج فوتبال” به دلیل بدقولی و عدم حضورش در این برنامه مورد انتقاد قرار گرفت، در اقدامی فرافکنانه، به جای پاسخگویی شفاف و صریح به موج گسترده اعتراضات رسانه ای و هواداری تبریز، در نامه ای سرگشاده به مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، دست به مظلوم نمایی زد و رسانه های تبریز و منتقدانش را به “تخریب” و “اتهام زنی” غیرمنصفانه متهم کرد!

مصطفی آجرلو در حالی با ارسال این نامه، “فرار به جلویی” هوشمندانه کرده است که به موازات اوج گیری مشکلات مدیریتی تراکتورسازی طی فصل جاری و طرح انتقادات گسترده در فضای رسانه ای نسبت به اتفاقات این باشگاه و علی رغم طرح مطالب و سوالات بسیار از سوی رسانه های محلی تبریز، همواره در موضع سکوت قرار داشته و از حضور در جمع رسانه ها و پاسخگویی به ابهامات و مشکلات متعدد این فصل پرهواداران ترین تیم شمالغرب ایران خودداری کرده و طفره رفته است.

همچنین آقا مصطفی که طی ماه های اخیر چشم ها و گوش های خود را به روی موج گسترده اعتراضات و انتقادات و سوالات متعدد و انباشته شده رسانه ای و هواداری بسته است، در حالی بلافاصله پس از طرح انتقادات جدید در برنامه این هفته موج فوتبال، با کلی گویی و نامه نگاری به مدیرکل صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی در مقام پاسخگویی برآمده است که به زعم کارشناسان، هواداران و اهالی فوتبال تبریز، بدون تردید اصلی ترین مقصر نتایج اسف بار این فصل تراکتورسازی شیوه مدیریتی خود اوست.

فارغ از محتوای نامه ارسالی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی که سرشار از ” مظلوم نمایی” های نخ نما شده و ” کلی گویی ” های جهت دار است، ادبیات این مدیرکارکشته در “متهم” کردن منتقدان محلی “کینه توزی”، “دروغ گویی” و ” بددلی” بر علیه خود و باشگاه تراکتورسازی است و تعجب برانگیز تر این که، نامه سرگشاده وی نیز به سرعت در رسانه ای خاص منتشر و بازتاب می یابد!

به راستای آقای آجرلو! آیا معتقد نیستید که فعالیت و مدیریت تک بعدی شما و همکارانتان در حوزه اقتصادی، شما را از دیگر وظایف مدیریتی و نظارتی باشگاه و تیم غافل کرده و نتایج و جایگاه این روزهای تراکتورسازی نتیجه غفلت و قصورهای ناشی از همین مدیریت تک بعدی شما بوده است؟

آیا طی روزها و هفته های اخیر صدای اعتراضات گسترده هوادارانی را که در استرس و نگرانی سقوط احتمالی تراکتورسازی به دسته پائین تر هستند شنده اید؟

چگونه است که جنابعالی طی همین فصل جاری قادر به مقابله با جریان ” بازیکن سالاری ” حاکم بر تیمتان نبوده اید و به جای برخورد با بازیکنان یاغی، مربی قبلی و فعلی تیم را خواسته یا ناخواسته قربانی می کنید؟

چرا علی رغم ادعاهای چندین باره تان در خصوص درآمدزایی 450 میلیارد ریالی برای باشگاه و تسویه 130 میلیارد ریال بدهی انباشته شده سنوات قبلی که اتفاقا اقدامی قابل تحسین بوده، هنوز از پرداخت مطالبات بازیکنان عاجز مانده اید تا زمینه برای اعتصاب بازیکنان در حساس ترین مقطع لیگ برتر فراهم شود؟

بماند که در فرصتی دوباره در خصوص ابهامات و چالش های دوره مدیریتی شما و سوالات متعدد خواهیم نوشت؛ اما فراموش نکنید، نه حمله به رسانه ها و منتقدان رسانه ای؛ بلکه “شفاف سازی” که خودتان مدعی هستید ترسی از آن ندارید، بهترین راهکار برای تنویر افکار عمومی است، آیا وقت آن نرسیده است که برای اصحاب رسانه تبریز و استان روشن کنید بر اساس کدام منطق و روابط رسانه ای در سیستم مدیریتی شما، پاسخ انتقادات محلی در یک “رسانه خاص” مرکز داده می شود؟

ای کاش در این روزهای آخر به جمع هواداران و رسانه های محلی بازگردید!

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.