دیدار مردمی شهردار تبریز

به گزارش آیرال خبر، شهردار تبریز در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اعلام کرد: به منظور حمایت اصولی معنوی و مادی از خبرنگاران برگزاری جشنواره “شهر و رسانه” برنامه ریزی شده است.

متن پیام شهردار تبریز به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران به عنوان وجدان همیشه بیدار جامعه همواره در نهایت ایثار و فداکاری حقوق عموم ملت را بر منافع شخصی خود ترجیح می دهند و با تحمل سختی ها و مشکلات متعدد، همچنان برای رسیدن به جامعه آرمانی خود که لبریز از عدالت و سلامت و آبادانی است قدم برمی دارند.

انتخاب خبرنگاری به عنوان یک حرفه، انسان هایی می خواهد که با جرات دل خود را به دریا بزنند اما استقامت در آن، به سختی شناورماندن بر روی یک اقیانوس است که لحظه ای غفلت، می تواند حیات اجتماعی میلیون ها انسان را به قعر آب ببرد.

به جرات می توان ادعا کرد که تک تک خبرنگاران عزیز، سرمایه های اجتماعی و معنوی این شهر به حساب می آیند؛ آنانکه از سر دلسوزی انتقاداتی منصفانه طرح می کنند و همواره برای بهبود وضعیت، راهکارهایی عملی دارند.

آنانکه از مرز منافع شخصی گذشته و به سرزمین حقایق و واقعیت ها رسیده اند؛ آنانکه خط قرمزی غیر از توسعه، آبادانی، اعتلا فرهنگ، هنر، محیط زیست و… ندارند و برای رسیدن به شهری ایده آل، خودشان را در اوقات اداری و جلسات روزمره محدود نمی کنند.

قدردان تپش های دلسوزانه قلب شما و اضطراب پر از دغدغه لحظه به لحظه تان هستیم و قدردانی گاه به این معناست که نه تنها اجازه نمی دهیم هیچ خبرنگاری به خاطر انتقاد از مجموعه مدیریت شهری مورد شکایت قرار بگیرد، بلکه در حد توان مان، فضایی سالم و آزاد برای طرح مسائل و کاستی های شهر فراهم می کنیم زیرا آنچه شما می نویسید، دستورالعمل اجرایی مدیران شهرداری است.  

از طرفی دیگر حمایت از جامعه خبرنگاران، همواره برای ما یک اولویت و ضرورت بوده و برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و در این راستا برگزاری یک جشنواره در حوزه رسانه را در دستور کار خود قرار داده ایم.

معتقدیم برگزاری جشنواره ها و مسابقات رسانه ای، ضمن برقراری فضای رقابتی سالم بین اهالی رسانه و خبرنگاران، زمینه حمایت های اصولی معنوی و مادی از این قشر را فراهم می آورد. مفتخرم که امروز نوید جشنواره «شهر و رسانه» را می دهم که به زودی شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و قلم، به ویژه شهید صارمی که امروز به مناسبت شهادت ایشان روز خبرنگار نام گرفته است، از زحمات و تلاش های شبانه روزی اهالی رسانه شهرمان نهایت تشکر و قدردانی را دارم و از خداوند منان توفیقات روزافزون برای این قشر همیشه بیدار جامعه مسئلت می نمایم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.