آیرال خبر،رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اجرای طرح سنجش عدالت در سلامت شهر تحول شگرفی در ارتقا سطح سلامت شهروندان بوجود خواهد آورد.

به گزارش آیرال خبر، شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به چهاردهم آذر روز جهانی داوطلبان سلامت گفت: شهرداری تبریز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی با هدف پیشگیری از بیماری‌ها و تامین سلامت زیربنایی جامعه این طرح بزرگ ر اجرا می کنند که بعد از اتمام طرح و بدست آمدن آمار شاخصه های سلامتی در نقاط مختلف شهر می توان به صورت هدفمند برای توانمند سازی این مناطق برنامه ریزی و اجرا کرد.

 

دبیری با اعلام اینکه با وجود خانه ها و مراکز سلامت در مناطق کم برخوردار قدم های خوبی در زمینه آموزش بهداشت به شهروندان برداشته شده است، گفت: در حال حاضر بسیاری از بیماری های واگیر دار کنترل شده است اما در خصوص بیماری های غیر واگیر دار که در جامعه وجود دارد باید اطلاع رسانی و آموزش مناسبی به شهروندان ارائه شود.

 

وی با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: سه دانشجوی انقلابی در سال 1332 در اعتراضات دانشگاه در خصوص ورود نیکسون رئیس جمهور آمریکا و از سرگیری روابط با استعمار پیر انگلیس به شهادت رسیدند. دانشجویان در انقلاب ما از نیروهای پیشرو بودند که این پیش رو بودن را در تسخیر لانه جاسوسی به اثبات رساندند.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه تصویب بودجه سال آینده شهر تبریز مهمترین مسئله شورای شهر تبریز می باشد، اظهار کرد: علی رغم درخواست از اعضای شورا و همچنین کمیسیون‌های مختلف در خصوص اعلام نظرات خود در مورد بودجه سال آینده تاکنون در این خصوص نظری به هئیت رئیسه شورا نرسیده است که از اعضا درخواست داریم نظرات خود در خصوص بودجه سال آینده را هر چه سریع تر اعلام کنند تا بودجه سال آینده با هم‌فکری اعضای شورا به تصویب برسد.

اجتماعی 94/9/15

کدخبر110340

خبرنگار125/

انتهای پیام /

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.