شهردار

آیرال خبر- شهردار تبریز دلیل حضور مسئولین استانی و شهری آذربایجان شرقی در مناطق سیل زده ایلام را بررسی دقیق مشکلات موجود و نیازهای مردم در این مناطق عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در گفتگو با واحد مرکزی خبر با اشاره به دلیل حضور مدیران استانی در این منطقه از ایلام گفت: بر اساس تقسیم بندی ستاد مرکزی موکب‌ها اربعین، موکب‌های آذربایجان شرقی موظف به خدمت رسانی در استان ایلام هستند.

وی ادامه داد: این سفر به منظور اطلاع دقیق از وضعیت مناطق سیل زده و برنامه ریزی برای رفع آنها است.

شهین باهر تصریح کرد: امکان بوجود آمدن سیل در تمام کشور از جمله تبریز و کل استان آذربایجان شرقی وجود دارد و به همین منظور این بازدید می تواند تجارب ارزشمندی را برای مدیریت شهری و استان به همراه داشته باشد.

شهردار تبریز با بیان اینکه مواجهه با سیل بدون داشتن تجربه و اطلاعات کافی ممکن نیست اظهار داشت: به هرحال این اتفاق در بخشی از کشور رخ داده و ما امداد رسانی به هموطنانمان تا زمانی‌که شرایط عادی در این مناطق بوجود بیاید را وظیفه خودمان می دانیم.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از سخنانش به خدمات موکب شهدای آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: تاکنون از طریق موکبی که برپا شده روزانه ۷ هزار غذای گرم توزیع می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اولین محموله کمک‌های شهرداری به منطقه سیل زده استان ایلام گفت: این محموله به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن نباتی، چای خشک و قند است که امروز به سمت ایلام حرکت می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.