تراکتور

آیرال خبر- جمعی از بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به همراه مدیر این تیم، بازی حساس شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر را از نزدیک تماشا می کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، دیدار تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر از چارچوب بازی های هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۴۵ فردا چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

این دیدار به جهت تلاش دو تیم برای بقا در لیگ از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و این حساسیت موجب شده تا حتی تراکتوری ها هم حمایت خود را از تیم تحت هدایت فنی حیدر جعفری اعلام کنند. علاوه بر اعلام حمایت جمعی از بازیکنان و کادر تراکتورسازی از تیم شهرداری تبریز، قرار است حسن آذرنیا مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی به همراه چند بازیکن سرشناس این تیم با حضور در ورزشگاه اختصاصی شهرداری، از نزدیک شاهد مصاف این تیم بومی فوتبال تبریز برابر تیم شهرداری ماهشهر باشند.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر از چارچوب بازی های هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور، از ساعت ۱۶:۴۵ فردا چهارشنبه ۲۱ فروردین به صورت همزمان با شش دیدار دیگر در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.