مجتمع آفتاب

هیات امنای مجتمع آفتاب تبریز از تلاش عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز به سبب اقدام سریع جهت اطفاء آتش سوزی این مجتمع در روزهای اخیر قدردانی کردند.

به گزارش شهریار، هیات امنای مجتمع آفتاب تبریز با ارسال نامه ای از اقدام سریع و هماهنگ و از جان گذشتگی تیم های عملیاتی آتش نشانی در این حادثه تقدیر کردند.

در بخشی از این نامه آمده است:

«احتراما بدین وسیله مراتب سپاس و امتنان خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه عوامل محترم آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، اداره برق و اداره گاز شهرستان تبریز در زمینه مهار و اطفای حریق مورخه ۱۷ / ۴ / ۹۸ یکی از واحدهای مسکونی مجتمع آفتاب ولیعصر، با حضور به موقع و اقدام سریع و هماهنگ و از جان گذشتگی عوامل محترم که باعث شد آتش سوزی در کمترین زمان ممکن بدون خسارت جانی مهار گردد تقدیم داشته و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگواران در آن مجموعه را مسئلت داریم. »

گفتنی است، طی وقوع حادثه آتش سوزی در مجتمع مسکونی آفتاب، تیم های عملیاتی با اجرای عملیات واکنش سریع، این آتش سوزی را در دقایق آغازین وقوع حریق اطفاء کرده و نسبت به عملیات لکه گیری اقدام کرده بودند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.