مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز:

ایجاد فضاهای جدید تبلیغاتی با هدف اشاعه آموزش‌های شهروندی

توسطسردبیر

آبان 14 1398

حاجی زاده

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از ایجاد فضاهای جدید تبلیغاتی در مناطق مختلف تبریز با هدف ترویج هر چه بیشتر مسائل فرهنگی و آموزش‌های شهروندی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی‌زاده در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» تاکید بر مسائل فرهنگی را از عمده رویکردهای اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز عنوان کرده و افزود: در سال های گذشته فضای شهر ما بیش‌تر تجاری بود و تبلیغات تجاری در جای‌جای شهر به چشم می خورد.

او اعلام کرد: تبلیغات محیطی شهر ما به مسائل فرهنگی اختصاص نیافته بود و اگر هم چنین چیزی بود مقطعی و سطحی انجام می‌یافت به طوری که تبعات ناپسند رفتارهای نادرست برای شهروندان تبیین نمی‌شد.

حاجی‌زاده تصریح کرد: سعی کرده‌ایم طی دو سال اخیر با دستور شهردار محترم تبریز سهم قابل توجهی از تبلیغات محیطی شهر که در اختیار بخش خصوصی است، به مسائل فرهنگی، حقوق و تکالیف شهروندی و آموزش شهروندی اختصاص یابد.

با بیان اینکه این فضاهای تبلیغاتی صرفا در اختیار مسائل فرهنگی خواهد بود، اظهار داشت: با ایجاد این فضاها، پراکندگی تبلیغات محیطی با رویکرد فرهنگی در مناطق مختلف شهری به طور یکسان خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه فرهنگ زیر بنای توسعه است، افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات مثل ترافیک، مسائل محیط زیستی و… که در حوزه مدیریت شهری با آن مواجه هستیم هر چند در دراز مدت با آموزش‌های شهروندی قابل حل است. شاید آموزش های شهروندی سریع نتیجه ندهد ولی در دراز مدت می توانیم این مسائل را حل کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.