افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح نصر

فرمانده سپاه عاشورا گفت: با اراده ای که در مدیران شهرداری تبریز وجود دارد می توان مشکلات شهر را حل کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سردار عابدین خرم امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی عصر (عج) تبریز گفت: این پروژه با روحیه جهادی مدیران شهرداری تبریز و موسسه عاشورای قرارگاه خاتم الانبیاء اجرا شده که به تمام این تلاشگران دست مریزاد می گویم.

وی با بیان اینکه هر شهر چند عامل زیبایی دارد، گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح ولی عصر (عج) بخشی از این موضوع را پوشش می دهد و نقش مهمی در رفع ترافیک این منطقه دارد.

سردار خرم افزود: در این پروژه همچنین به بحث فضای سبز و مباحث زیست محیطی توجه ویژه ای شده و کاربری آن در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیز مهم است که به دست فرزندان مردم در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به سرانجام رسیده است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ پروژه مهم توسط موسسه عاشورای قرارگاه خاتم الانبیاء در سطح کشور اجرا می شود، ادامه داد: خدمت به مردم نوعی افتخار برای ما بوده و نوکری مردم بالاترین مدال است.

وی افزود: می توان با اراده ای که در شهرداری تبریز وجود دارد تمام مشکلات را حل کرد. قرارگاه خاتم الانبیاء و تمام موسسات آن آماده همکاری با شهرداری تبریز در اجرای پروژه های مختلف است.

وی ادامه داد: همراهی مردم نیز برای حل مشکلات ضروری است. نمونه آن ساخت و ساز در حریم رودخانه ها است که خیلی خطرناک بوده و باید برای آزادسازی حریم رودخانه ها و ایمن سازی آن اقدام شود.

فرمانده سپاه عاشورا سپس به دلسوزی مجموعه شهرداری تبریز در یاری رساندن به هموطنان سیل زده نیز اشاره کرد و گفت: دلسوزی، دردمندی و آمادگی مسئولان استانی برای خدمت به مردم را در سیل اخیر به عینه دیدم و روحیه شهردار تبریز و استاندار آذربایجان شرقی انقلابی و جهادی است. از شهردار تبریز، استاندار و اعضای شورا در حوادث سیل اخیر قدردانی می کنم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.