آیرال خبر،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فردای تیمش با فولاد گفت: گزینه دیگری جز نمایش بازی خوب و ایجاد انرژی در بازی نداریم.

برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد اظهار کرد: این دیدار یکی از سخت‌ترین بازی‌های امروز خواهد بود. نخستین دیدار ما مقابل هوادارانمان است. گزینه دیگری جز نمایش بازی خوب و ایجاد انرژی در بازی نداریم و به دنبال پیروزی هستیم.

وی ادامه داد: یک جدال سنتی بین پرسپولیس و فولاد همیشه وجود داشته است. بازی این دو تیم همیشه سخت بوده و نتیجه آن قابل حدس نبوده است. چه در تهران و چه در اهواز، فولاد همیشه برای ما حریف سرسختی بوده است. هر دو تیم با پیروزی لیگ را شروع کرده‌اند و ما چیزی برای از دست دادن در تهران نداریم و باید برای سه امتیاز بجنگیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: این بازی اولین داربی ما در ابتدای لیگ خواهد بود. همه بازیکنانم سلامت هستند و انتظار ما این است که حداکثر آمادگی را برای بازی داشته باشند. علی رغم این که فولاد تغیرات زیادی در بازیکنانش داشته است، همه می‌دانیم خوزستان سرچشمه بازیکنان بااستعداد است. حضور چهار تیم در لیگ برتر از خوزستان اثبات‌کننده این موضوع است.

وی درباره کارت‌های زرد پرسپولیس در بازی گذشته و نبود جانشین در صورت محروم شدن بازیکنانش اظهار کرد: روش ما تلاش برای بازی هجومی است. پدیده هم هجومی بازی کرد و باعث شد درگیری و کارت زرد افزایش پیدا کند که همه این کارت زردها به خاطر دوئل و درگیری بود نه به خاطر کارهای غیرورزشی. بازیکنان باید دقت داشته باشند که کمتر کارت بگیرند اما بازی‌های درگیرانه کارت‌های بیشتری دارند. برای من و تیمم مهم است که فیرپلی بازی کنیم اما این باعث نمی‌شود که نجنگیم.

برانکو درباره مهار سروش رفیعی بیان کرد: بازی کردن این بازیکن به مربی فولاد بستگی دارد و این که این بازیکن در چه پستی و چند دقیقه بازی کند، مربوط به مربی حریف می‌شود. چیزی که من همیشه تکرار می‌کنم این است که برای حریفانمان احترام قائلیم اما نه در لیگ برتر و نه در لیگ قهمانان آسیا، بازی تیممان را با آن‌ها تطبیق نداده‌ایم. حواسمان به تک تک بازیکن‌های حریف است و برنامه خاصی داریم.

برانکو درباره نمایش بازی زیبا در دیدار فردا تیمش برابر فولاد گفت: انتظار من این است که بازی به بازی بهتر شویم. دلیل خوشبینی من، بازیکنانم و رفتار و واکنش‌هایشان در تمرینات است. هر بازی جو خاص خود را دارد. حریف هم یک طرف قضیه است و نوع بازی ما هم به آن بستگی دارد.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره احتمال جدایی منشا گفت: من نمی‌دانم قرارداد این بازیکن چگونه است اما احتمالا قرارداد خوبی داشته است. این طبیعی است بازیکنی با قراردادی خوب، جزو بهترین‌ها باشد. این که چرا منشا جزو نفرات اصلی ما نیست، این است که اولویت ما برای بازی، بازیکنانی هستند که مقابل پدیده بازی کردند و منشا هم شامل این قاعده می‌شود.

وی درباره پیوستن دژاگه و شجاعی به تراکتورسازی و حضور در لیگ ایران تصریح کرد: من به مالک تراکتورسازی تبریک می‌گویم که دو کاپیتان تیم ملی را جذب کردند که یک ماه پیش جام جهانی را تجربه کردند و وضعیت تراکتور را بهتر می‌کنند. این رقابت برای صدر جدول را سخت‌تر می‌کند. این خوب است که بازیکنانی که کیفیت لیگ را بالا می‌برند، به ایران بازگردند.

برانکو درباره این شایعه که او اجازه بازی به سروش رفیعی مقابل پرسپولیس را نداده گفت: روزنامه‌ها همه چیز می‌نویسند. من نمی‌دانم رفیعی چه قراردادی با باشگاهش دارد اما او بازیکن فولاد است و مربی آن‌ها تصمیم می‌گیرد که بازی کند یا نه.

انتهای پیام
محمدرضا خلیل پور

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.