آیرال خبر_ استاندار آذربایجان شرقی با ابراز اینکه درصد قابل توجهی از مردم نسبت به سازمان‌های عمومی و دستگاه‌های خدمات رسان ناراضی هستند گفت: برخی از مدیران را باید با جرثقیل بلند کنیم تا بین مردم بروند.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که با رویکرد حقوق شهروندی با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور در تالار جمهوری استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که در همه جنبه‌ها توسعه اتفاق افتد اظهار داشت: بستر همه توسعه‌ها توسعه انسانی است و باید این بخش بیش از سایر بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی مبنای سواد را آشنایی مردم با حقوق و تکالیفشان دانست و گفت: انتظارات ما به عنوان شهروند در برابر قانون و سازمان‌ها و… باید معقول بوده و تنها به مطالبه گر تبدیل نشویم و به تکالیف نیز عمل شود.

استاندار آذربایجان شرقی با ابراز اینکه درصد قابل توجهی از مردم نسبت به سازمان‌های عمومی و دستگاه‌های خدمات رسان ناراضی هستند خاطر نشان کرد: سازمان‌های ما نتوانستند خواسته‌های مُحقِّ مردم را برآورده کنند، از طرفی هم انباشت نیروی انسانی موجب ترافیک و عدم موفقیت سیستم اداری شده و برای همین خاطر، بهبود در عملکرد سازمان‌ها نمی‌بینیم.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه باید طرحی نو دراندازیم تا با «بازتولید و توانمندسازی»، کارآمدی را به سیستم اداری بازگردانیم، افزود: اکنون بهره وری سازمانی بسیار پایین است و باید به سمت بهره وری و کارآمدی برویم.

پورمحمدی خطاب به مدیران آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه حتما مدیران ما باید به شهرستان‌ها، ادارات و بین مردم بروند تصریح کرد: مردم از عملکرد ما ناراضی هستند و باید این مشکل را حل کنیم و برای حل این مشکل باید به سمت عمل به منشور حقوق شهروندی برویم.

وی با انتقاد از اینکه برخی از مدیران را باید با جرثقیل بلند کنیم تا بین مردم بروند اضافه کرد: مدیری که پذیرفته در نهادی مدیر شود، باید رضایت مردم را جلب کند و پاسخگو باشد، کسی را به زور مدیر نکرده‌اند، با اختیار پذیرفته است، لذا باید در بین مردم حاضر شده و با حل مشکلات آنها پاسخگوی نیازهای آنان باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.