نظری

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نخستین جشنواره ملی نمایش‌نامه‌نویسی میرزاآقا تبریزی را از مشارکت‌های مهم این سازمان خواند و افزود: این جشنواره، به نام یکی از مفاخر گمنام شهر تبریز نامیده شده و برای برگزاری ایده‌آل، نیاز مبرم به حمایت شورای محترم دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، میکائیل نظری در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی نمایش‌نامه‌نویسی میرزاآقا تبریزی، علاوه بر عنوان اصلی، در هر دوره از برگزاری، تکریم یکی از چهره‌های شاخص هنرهای نمایشی شهر تبریز را مد نظر دارد.

 وی ادامه داد: جشنواره ملی نمایش‌نامه‌نویسی میرزاآقا تبریزی، توسط انجمن دانش‌آموختگان تئاتر تبریز متشکل از تیم اجرایی و داوری متخصص و در جایگاه ملی، فراخوان داده است؛ جشنواره، هم‌اکنون در مرحله پذیرش آثار است و در پایان، گزیده‌ای از آثار، به صورت مکتوب منتشر می‌شود.

نظری تاکید کرد: این جشنواره، قطعاً کارکرد موثر برای ترسیم تاریخ و فرهنگ شهر تبریز در آثار نمایشی دارد و پشتیبانی و دلگرمی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، به کیفیت برگزاری آن اضافه می کند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حمایت و هدایت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی را پشتوانه فرهنگی شهر خواند و گفت: سازمان فرهنگی و هنری، تمام وظایف خود را در چارچوب تاکیدات شهردار محترم و  قوانین ساختاری پیگیری می‌کند.

وی همکاری با آموزش‌وپرورش، نهادهای فرهنگی، مراکز مراقبتی، بخش‌های خیریه و دستگاه‌های مختلف اجرایی را از رویکردهای اصلی سازمان خواند و گفت: سازمان، در یک سال گذشته، تمام تلاش خود را برای همفکری، تعامل و مشارکت با نهادهای مختلف فرهنگی و اجرایی به کار گرفته‌است؛ این راهکار علاوه بر صرفه مالی، در گسترش طیف مخاطبان سازمان نیز تاثیرگذار بوده‌است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، به سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور اشاره و تصریح کرد: در روزهای گذشته، هنرمندان رشته‌های مختلف، فعالانه وارد کار شده‌اند و بخشی از آثار خود را برای کمک به سیل‌زدگان، در معرض فروش گذاشتند؛ خدا را شاکریم که این بستر در گالری سازمان فراهم شده و امیدواریم شاهد حفظ و تقویت این روند باشیم.

نظری با اشاره به نقش کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در جهت‌دهی به برنامه‌های سازمان اظهار داشت: تخصص اعضای محترم و تنوع دیدگاه‌ها در این کمیسیون، فرصتی است که می‌تواند به قوام برنامه‌های اجرایی سازمان منجر شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، به وضعیت ساختاری حوزه فرهنگ در چارت شهرداری تبریز اشاره کرد و افزود: بدون توجه به مشکلاتی که ممکن است در این دوره گذار اتفاق بیفتد، تمام تلاش خود را برای حفظ‌ ماموریت‌ها و وظایف فرهنگی به کار گرفته‌ایم و در چارچوب تصیمات و قوانین بالادست، در خدمت شهر و شهروندان هستیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.