میکائیل نظری

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از انتشار فراخوان نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی توسط این سازمان خبر داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از انتشار فراخوان نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میکائیل نظری با حضور در برنامه تلویزیونی «تبریزیم» با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون دبیرخانه این جشنواره تشکیل  یافته که برای برگزاری آن از حضور  ایوب آقاخانی هنرمند مشهور تبریزی کمک گرفته می شود.

نظری با اشاره به محتوای برنامه های جشنواره زمستانه تبریز، گفت: تمام رویدادهای سازمان از اول دی ماه تا آخر اسفند در قالب جشنواره زمستانه ارائه می شوند.

وی افزود: کلاس های شاهنامه خوانی، برپایی کارگاه های آموزشی، برنامه های ایام فاطمیه، برنامه های مقدماتی برای روز شهردار، چله انقلاب و…از جمله برنامه های جشنواره زمستانه به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز  یادآور شد: به طور مثال محفل فضولی خوانی که توسط سازمان فرهنگی برگزار می شود، بزرگترین رویداد پیوسته کشور است که در هر جلسه ۳۳۰ با  نفر شرکت کننده برپا می شود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود از پایان تدوین کتب آموزش شهروندی خبر داد و گفت: این کتاب‌ها به زودی، آماده طراحی و چاپ می‌شوند.

وی افزود: کتاب‌های آموزش شهروندی، برای اولین بار در کشور به صورت منسجم توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز  اضافه کرد: این کتاب‌ها شامل هشت سرفصل مدیریت شهری است و با مشارکت صاحب‌نظران، گروه‌های مردم‌نهاد، معلمان و کارشناسان آموزشی، در مقاطع تحصیلی مختلف، تدوین شده است.

نظری، ادامه داد: هم‌اکنون کتاب‌های آموزشی در پایان مراحل محتوایی است و به زودی طراحی و چاپ آن‌ها با همکاری گروهی از کارتونیست‌های جوان شهرمان، پیگیری می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: گالری سازمان، یکی از معدود گالری‌های شهرمان است که رسماً به ثبت قانونی رسیده و هر هفته میزبان نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی در رشته‌های مختلف خوشنویسی، نقاشی و آثار حجمی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، در پایان اظهار داشت: همراهی هنرمندان و فرهنگیان با برنامه‌های سازمان را مهم‌ترین سرمایه خود می‌دانیم و انتظار داریم هنرمندان عزیز، با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی، یاری‌مان کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.