آیرال خبر
حمدمهدی طهرانچی عضو هیات امنای دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با آیرال خبر، با بیان اینکه اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد در چارچوب قوانین هیات امنا فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر دو بحث بسیار جدی در نظام آموزش عالی کشور مطرح است که پیشرفت علم و متناسب‌سازی تحصیل با اشتغال در این قالب قرار می‌گیرد.

وی افزود: در دانشگاه آزاد باید به صورتی برنامه‌ریزی شود که پیشرفت علمی کشور مدنظر قرار گرفته و دانشگاه آزاد در این پیشرفت نقش اساسی داشته باشد به طوری که هم کیفی‌سازی و هم تحرک بیشتر مورد تاکید است.

طهرانچی ادامه داد: متناسب‌سازی تحصیل با اشتغال نیز بسیار مورد تاکید است زیرا در آموزش عالی به غنی‌سازی نیاز داریم نه اینکه صرفاً به کیفی‌سازی بپردازیم و غنی‌سازی نیز به نیاز جامعه برمی‌گردد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد عنوان کرد: دانشگاه آزاد سنگ بنای بسیار خوبی در آموزش عالی است و امیدواریم با توجه به ظرفیت این دانشگاه تا سال 1404 دانشگاه آ‌زاد به عنوان کنشگر فعال در بخش آموزش، تحقیقات و فرهنگ در کشور مطرح باشد.

شایان ذکر است، شب گذشته در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی محمدمهدی طهرانچی، فریدون عزیزی و فرهاد رهبر به عنوان سه عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد تائید شدند.
کد خبر100033
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.