آیرال خبر،استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بنده متعهد به تحقق قول‌های استاندار سابق هستم، تاکید کرد: تبریز تا پایان شهریور ماه صاحب موزه مطبوعات می‌شود.

منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در جشن روز خبرنگار انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اولین چاپخانه کشور در تبریز بود و نخستین روزنامه نیز در این شهر به چاپ رسیده، تبریز مناسب ترین شهر برای داشتن خانه مطبوعات است.

وی در خصوص گلایه‌هایی مبنی بر شکایات مدیران دولتی از خبرنگاران، بیان کرد: هیچ یک از مدیران دولتی حق شکایت از خبرنگاران در خصوص مسائل اداری را ندارند، اما در رابطه با نشر اکاذیب و زیر سوال بردن اشخاص نمی‌توان کاری انجام داد.

خدابخش ادامه داد: امسال در یکی از پرونده‌ها وقتی که مشخص شد خبرنگار مقصر است، با مدیر مربوطه صحبت کرده و از او درخواست کردم شکایتش را پس بگیرد. معتقدم بهتر است رسانه‌ها به‌جای اشخاص دستگاه‌های دولتی را نقد کنند.

وی با بیان اینکه فساد نتیجه‌ی عدم ورود رسانه‌ها به موضوعات است، اظهار کرد: ای کاش رسانه‌ها به موضوع سازمان ورزش شهرداری تبریز به صورت کارشناسی ورود می‌کردند، تیم فوتبال زیر ۱۵ سال با هزینه‌ی بلیط ۱۰۰ میلیون تومانی در نروژ حضور می‌یابد، این ورزش چه ارزشی دارد؟ شهرداری تبریز به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار توجه کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.