اکران تابلوهای نوروزی شهرداری تبریز در سطح شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از اختصاص بخش عمده‌ای از بیلبوردهای شهری به موضوع آموزش‌های شهروندی خبر داده و گفت: این فضاها ظرفیتی مهم و اثرگذار برای انتقال مفاهیم آموزشی به شمار می روند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی‌زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با استفاده از این ظرفیت ها همواره سعی در توسعه هر چه بیشتر فرهنگ عمومی داشته و در همین راستا تا کنون بیش از ۲۰۰ بیلبورد برگرفته از آموزش‌های شهروندی، فرهنگ شهرنشینی و آموزه های اخلاقی در نقاط مختلف تبریز نصب شده است.

حاجی‌زاده با اشاره به تنوع موضوعی در این پیام های آموزشی، تصریح کرد: این پیام ها شامل موضوعات مختلفی همچون اخلاق نیکو، مهربانی، محیط زیست، ترافیک، فرایض دینی، کتابخوانی و… است.

او ادامه داد: در این راستا طرح های مربوط به ماه مبارک رمضان نیز با مضمون تقویت حس نوع دوستی در سطح شهر اکران شده است.

حاجی‌زاده با تاکید بر اهمیت توسعه و ترویج هر چه بیشتر مباحث فرهنگی و آموزش‌های شهروندی برای عموم شهروندان، گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نیز با دستور شهردار محترم در این راستا اقدامات متنوعی انجام داده است که خوشبختانه بازخورد مثبتی نیز بین شهروندان داشته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در عین حال از مشارکت شهروندان به عنوان حلقه مفقوده در آموزش‌های شهروندی نام برده و افزود: هر چند متاسفانه آموزش‌های ما همواره به طور یک طرفه بوده است ولی با این حال ما تلاش می کنیم با تقویت هر چه بیشتر مشارکت شهروندان و تحقق این امر، شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه باشیم.

حاجی‌زاده با اشاره به دیگر ظرفیت های اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برای آموزش های شهروندی، یادآور شد: به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت برنامه تلویزیونی تبریزیم، برنامه رادیویی شهریمیز در استودیو شهر، مطبوعات یا رسانه‌های گروهی در خصوص ارائه آموزش‌های فرهنگی صورت گرفته و اجرایی می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.