آیرال خبر: کمیته ویژه پیگیری و آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری شهر تبریز برای پذیرایی از گردشگران کشورهای اسلامی در سال 2018 با دستور استاندار آذربایجان شرقی تشکیل شد.

به گزارش آیرال خبر، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، گفت: هدف ما معرفی تبریز به عنوان یک شهر جهانی و افزایش جذب گردشگر در جهت ایجاد اشتغال و ارتقای درآمد سرانه مردم استان است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف مهم باید زیرساخت‌ها و الزامات لازم را در بخش‌های مختلف فراهم کرده و تبریز را برای پذیرایی از گردشگران از هر لحاظ آماده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی بر تشکیل کمیته ویژه‌ای برای پیگیری این مهم تاکید کرد و گفت: این کمیته راهکارهای لازم را در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری شهر تبریز اتخاذ کرده و میزان دست‌یابی به اهداف را رصد خواهد کرد.

دکتر جبارزاده خاطرنشان کرد: بخشی از این ماموریت بر عهده دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری تبریز است و بخشی از کار نیز باید توسط بخش خصوصی و فعالان حوزه گردشگری انجام شود.

وی تصریح کرد: مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند و از بخش خصوصی هم انتظار داریم که به طور جدی در صحنه باشند، چرا که این کار در واقع متعلق به آنهاست.

گردشگری 10/10/1394

کد خبر ۱۱۰۴۲8

کد خبرنگار ۱۲۲۵

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.