آیرال خبر،امروز فرستادگان و نمایندگان هیات دولت از محل مرکز پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی در تبریز، بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات اقدامات و تمهیدات انجام‌شده قرار گرفته و از نحوه انجام اقدامات بازدید کردند.

به گزارش آیرال خبر،در ادامه این بازدید نمایندگان هیات دولت به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور در منزل تعدادی از جان‌باختگان حادثه قطار مسیر تبریز ـ مشهد با خانواده آنان دیدار و از آنها دلجویی کردند.

در این دیدار که با حضور نمایندگان هیات دولت و وزارت راه و شهرسازی انجام شد، فرستادگان هیات دولت ضمن ابراز همدردی و اعلام پیام تسلیت هیات دولت، گزارش‌هایی از اقدامات و پیگیری‌های انجام‌شده در خصوص وضعیت امور حادثه دیدگان ارائه کرد.

نمایندگان هیات دولت در ادامه با بیان اینکه جان باختن و مصدومیت تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در این سانحه دردناک منجر به غم و اندوه فراوان همه شد، خاطرنشان کردند: پیگیری حادثه تا آخرین مراحل انجام خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: دولت ضمن پیگیری مجدانه و همه‌جانبه این حادثه دلخراش و ناگوار، خود را در غم خانواده‌های حادثه دیدگان شریک و سهیم می‌داند.

در ادامه استاندار آذربایجان شرقی، بیان کرد: امروز به همراه نمایندگان اعزامی هیات دولت در منزل خانواده جان‌باختگان این حادثه دلخراش حاضر شدیم تا اعلام کنیم که در غم شما شریک و عزادار هستیم و برای داغ‌دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسالت می‌‌کنیم.

جبارزاده، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم با اینکه این حادثه مصیبت بزرگی بود ولی در مقابل لطف و کرم امام رئوف، حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) که این عزیزان عازم زیارت مرقد شریف ایشان بودند، مطمئناً بالاترین درجات را کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: پس از انتقال اجساد پیکرهای مطهر این عزیزان به استان، با توجه به اینکه این عزیزان زوار امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) بوند، روز چهارشنبه مصادف با شهادت امام رضا (ع) ساعت 10 صبح در میدان شهدا، پیکرهای پاک جان باختگان تشییع خواهد شد.

در ادامه این دیدارها، خانواده بازماندگان نسبت به ارائه نکته نظرات خود در خصوص حادثه ناگوار اخیر پرداختند.

عصر امروز نیز استاندار آذربایجان شرقی به همراه نمایندگان هیات دولت و مدیرکل راه آهن و معاون عمرانی برای اظهار همدردی به دیدار خانواده های شهرستان اسکو رفتند.

سعید شبستری معاون سیاسی و امنتی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز به همراه دیگر نمایندگان هیئت دولت برای اظهار همدردی به دیدار خانواده‌های داغدار در شهرستان مرند رفتند.

اجتماعی 95/9/8

کدخبر110872

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.