سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز، گفت: تمرین روز گذشته تیم تعطیل بود و از امروز کار برای ادامه مسابقات لیگ برتر را دوباره شروع کردیم.

به گزارش آیرال خبر، محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز تراکتورسازی، گفت: یک جلسه ریکاوری برگزار کردیم. تمرین روز گذشته نیز تعطیل بود و از امروز کار را دوباره شروع کردیم. جلسه ای با بازیکنان پیش از تمرین امروز برگزار کردیم. یک بازی بزرگ و هیجانات ناشی از آن باعث می‌شود تمرکز بازیکنان از بین برود.

وی ادامه داد: به بازیکنان امروز گفتم مسابقه مهم ما مقابل پارس جنوبی است و این بازی اهمیت بیشتری دارد. به آنها گفتم این مسابقه سخت تر از بازی با پرسپولیس است و باید هیجانات را کنار بگذاریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز، بیان کرد: در این چند روز دائم در مورد بازی با پرسپولیس صحبت شده است. از امروز فقط روی بازی با پارس جنوبی تمرکز کرده ایم.. حریفمان بازی بسیار فیزیکی انجام می دهد اما این به معنای این نیست که از حریفمان می‌ترسیم. من از بازیکنانم هیچ وقت به طور کامل راضی نیستم چرا که اگر شما یک روز از تیم خود به طور کامل راضی باشید این به معنای خودکشی است.

تقوی در پایان، اظهر داشت: به شاگردانم گفتم از نوع بازی‌ آنها راضی نیستم و اگر بخواهم در بازی با پرسپولیس به آنها نمره‌ای بدهم آن نمره ۱۶ است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.