نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات مناطق ده گانه شهرداری تبریز

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در پیامی ضمن تبریک روز ارتباطات، اعلام کرد: تلاش می کنیم تریبون شهروندان در مجموعه مدیریت شهری باشیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، متن پیام سعید حاجی‌زاده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.

رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)

نقش اثرگذار و عمیق ارتباطات در دنیای کنونی که عصر ارتباطات نیز نامیده می‌شود؛ بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

واحد ارتباطات در هر ارگانی پلی دوسویه میان اقشار مختلف مردم و مسئولان و کارکنان آن دستگاه به شمار می‌آید تا علاوه بر اطلاع‌رسانی و ارائه عملکرد به مردم، نیازهای جامعه را نیز به شکلی دقیق به گوش مسئولان حوزه مربوط برساند تا نتیجه این تعامل، رشد، تعالی و آبادانی باشد.

اینکه اخیرا در چارت سازمانی و ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز نیز به‌جای عبارت «روابط عمومی» از «ارتباطات» که واژه‌ای وسیع‌تر و گسترده‌تر است استفاده شده، بیانگر اهمیت برقراری روابط دوطرفه میان مردم و مدیریت شهری است.

به جهت اینکه شهرداری با آحاد مختلف مردم در ارتباط است و تک تک افراد جامعه مخاطبان این دستگاه به شمار می‌آیند، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز سعی داشته با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای به‌روز، تازه‌ترین دستاوردها، پروژه‌ها، برنامه‌ها و طرح‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن و با لحنی صادقانه برای شهروندان عزیز منعکس کند.

اما در نقطه مقابل، اخیرا تمام تلاش‌مان را به کار برده‌ایم تا تریبون مردم در شهرداری تبریز و مجموعه مدیریت شهری نیز باشیم. رصد انتظارات و نیازهای جامعه بر اساس روش ها و طرح‌های مختلف افکارسنجی و انعکاس صریح این انتظارات برای مدیران، قطعا زمینه‌ها را برای انجام طرح ها و پروژه های مفید و منطبق با خواست شهروندان و اقدامات اساسی به‌جای کارهای ویترینی فراهم می‌کند و معتقدیم رسالت اصلی ارتباطات، باید هم همین باشد.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات به تمام همکاران خستگی ناپذیرم در شهرداری مرکز، مناطق، سازمان‌ها و شرکت های تابع شهرداری تبریز، همچنین همکاران فعال در روابط‌عمومی‌ دیگر دستگاههای خدمت رسان، از درگاه خداوند متعال می‌خواهم که ما را واسطه انعکاس مسرت‌بخش‌ترین و خوب‌ترین خبرها برای مردم عزیز و شریف‌مان قرار بدهد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.