نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که همه امروز وظیفه داریم تا در مسیر توسعه عدالت، معنویت و اخلاق در جامعه قدم برداریم که گرامیداشت مناسبت‌های خاص کشور یکی از این راه‌هاست، گفت: بر این اساس باید سالروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را گرامی داشته و متعهد به کمک و همراهی با این نهاد انقلابی، باشیم.
به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با وی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فی النفسه امکانات ویژه‌ای نداشته و اگر نهادها و ادارات در برنامه‌ها و مناسبت‌ها کمک‌حال این نهاد نباشند، به تنهایی نمی‌تواند در راستای تحقق اهداف و رسالت‌های خود گام بردارد.
وی با بیان این‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حقیقت مسئول هماهنگی نهادها و ادارات در راستای تبلیغات اسلامی و انقلابی است، افزود: هر زمان که همدلی و صمیمت وجود داشته امورات نیز به خوبی پیش رفته‌اند؛ راهپیمایی‌های روز جهانی قدس، یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین راهپیمایی‌های مناسبت‌های مختلف نمونه‌ای از این برنامه‌هاست که با همدلی و صمیمت به خوبی و به نحو احسن برگزار شده‌اند.
وی با تاکید بر این‌که اگر حافظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، باید در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر این برنامه‌ها و مناسبت‌های خاص کشور نیز کمک کنیم، افزود: هر زمان که تهدیدها و هجمه از سوی دشمنان زیادتر می‌شود، در نتیجه مردم هوشیار ایران نیز متحدتر می‌شوند و آنجایی که اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح است همه با گرایش‌های مختلف دست به دست هم داده و به پشتیبانی از انقلاب اسلامی می‌ایستند.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر مقاومت مطرح است، افزود: ایران اسلامی صاحب گفتمان عدالت خواهی و پرچمدار حمایت از ملت‌های مستضعف در برابر استبداد و صاحبان زرو زور است، از این رو تمامی ارگان‌های فرهنگی باید در کنار سایر فعالیت‌ها و وظایف خود، پرچمدار مبارزه با استکبار شوند.
وی تاکید کرد: دلسوزان نظام باید در داخل کشور نیز در مقابل آنانی که صاحب زر و زور بوده و نمی‌خواهند انقلاب اسلامی به اهداف عالیه خود برسد، هر کجا شاهد بی عدالتی و ظلم علیه مردم شدند باید از حقوق مردم حمایت کنند، البته این حمایت باید حساب شده باشد تا دستاویز دشمنان خارجی قرار نگیرد.
حجت‌الاسلام آل هاشم در خاتمه با تاکید بر این‌که باید دست به دست هم دهیم تا مناسبت‌های مختلف به خوبی برگزار شود، افزود: در اثر همین تکرار، مناسبت‌ها و وقایع نیز فراموش نمی‌شوند، چنانچه واقعه جانسوز کربلا در اثر یادآوری‌ها و زنده نگه‌داشتن ایام عاشوار تاکنون در جامعه باقی مانده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.