سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد در طول فصل تمام بدشانسی های ممکن را تجربه کرده است.

به گزارش آیرال خبر، ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: امروز اینجا هستیم تا برای بازی فردا در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا حرف بزنیم. وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پنج بازی خوب انجام داده‌ایم، اما امتیازات کمی گرفته‌ایم که این نشان می‌دهد ما در بازی‌های‌مان بسیار بدشانس بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: این موضوع در لیگ برتر ایران هم صدق می‌کند و در آنجا فقط شش امتیاز با تیمی که به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کند، فاصله داریم. می‌خواهیم لیگ قهرمانان را که در آخرین بازی‌مان در خانه به میدان می‌رویم، با روحیه‌ای خوب به پایان برسانیم و روز یکشنبه هم بازی خوبی از خودمان در لیگ برتر ایران به نمایش بگذاریم. در بازی فردا مقابل الغرافه هم همین‌طور، می‌خواهیم روحیه خوبی داشته باشیم و عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

ساغلام در ادامه ضمن بیان اینکه برای بازی فردا تراکتورسازان دو بازیکن مصدوم خواهند داشت، خاطر نشان کرد: با توجه به بازی‌هایی که قرار است انجام دهیم می‌خواهیم فردا با ترکیبی خاص مقابل الغرافه قرار بگیریم. باید بازی‌های خوبی را انجام دهیم. باید در لیگ ایران خودمان را به بهترین شرایط برسانیم، اما تنها چیزی که الان وجود دارد این است که می‌خواهیم با پیروزی مقابل الغرافه آسیا را به پایان برسانیم و بعد به دو بازی دیگر در لیگ ایران فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین تصریح کرد: مربی الغرافه دوست و هموطن من است، اما ای کاش با او در شرایطی که می‌توانستیم یک بازی پرادعاتر را انجام دهیم به میدان می‌رفتیم. برای سرمربی الغرافه هم در بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در واکنش به این سؤال که «شما می‌گویید تراکتورسازی خوب بازی می‌کند، اما این تیم در این دوره ضعیف‌ترین نتایج دوران حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را گرفته است. دلیل کسب این نتایچ چه بوده است؟»، گفت: ما الان دو بازیکن مصدوم داریم، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فر که هر دوی آنها در جریان مسابقات مصدوم شدند. پهلوان در بازی مقابل الجزیره و اسماعیلی‌فر هم در بازی با سپاهان. من علت این مصدومیت‌ها را قبلاً گفته بودم. متأسفانه نمی‌توانیم به بازیکنان‌مان استراحت کافی بدهیم و مجبور می‌شویم با 13، 14 بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

ساغلام همچنین افزود: ما در این دوره پرفشار یک بازی هم نتوانستیم به بازیکنان استراحت دهیم. شما اگر نگاه کنید یک مورد از مصدومیت‌ها در تمرینات نبوده و همگی در مسابقات رخ داده است. اگر با دقت به مسابقات نگاه کنیم می‌بینیم بازیکنان دیگری مثل رضا شربتی در همین مسابقات آسیایی مصدوم شده‌اند. در این مدت یک تمرین درست و حسابی انجام نداده‌ایم و مدام یا ریکاوری کرده‌ایم یا عرق‌گیری. تمامی مصدومیت‌ها به دلیل بازی‌های پرفشاری بود که ما پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما 13 بازی انجام داده‌ایم و در این 13 بازی سه مسابقه به نفع ما تمام شده است. در این مدت بازی‌هایی بود که خوب کار کرده‌ایم و موقعیت‌های زیادی خلق کرده‌ایم، اما نتوانسته‌ایم از آنها استفاده کنیم. در ارتباط با خط دفاعی هم خیلی اشتباهات ابتدایی انجام داده‌ایم. تمام بدشانسی‌ها را ما در طول یک فصل تجربه کرده‌ایم. معمولاً حریفان نمی‌توانند به دروازه ما نزدیک شوند، اما دیدید که در بازی قبل (برابر سپیدرود) ما یک گل را به آنها تقدیم کردیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد علت نتیجه نگرفتن تراکتورسازان تبریزی اظهار داشت: در این باره می‌توانم هفت هشت گزینه دیگر را برای‌تان مثال بزنم که با اشتباهات ساده در خط دفاعی رخ داده است. توپ‌ها را به حریف تقدیم می‌کنیم، اما در این موضوع خیلی مسائل دخیل هستند. در طول فصل در خیلی از بازی‌ها بی‌تجربه به میدان رفته‌ایم. در لیگ قهرمانان آسیا هم برخی از بازیکنانی که حتی در لیگ ایران هم بازی نکرده بودند، برای تراکتورسازی به میدان رفتند. می‌خواهم راجع به مشکلات دیگر صحبت کنم، اما آنها آمادگی ما را پایین می‌آورند و این بدشانسی ماست که در طول این دو سه ماه در مشکلات بسیاری زندگی کرده‌ایم که همه آنها برای ما اتفاق افتاده است.

ساغلام خاطرنشان کرد: مجموعه تراکتورسازی به این نیاز دارد که دوباره تمام طرفدارانش به ورزشگاه بیایند و این تیم را تشویق کنند. اینجا یک باشگاه بسیار بزرگ است با یک جامعه قدرتمند. طرفداران، مدیریت و کادر فنی اگر در کنار یکدیگر باشند و دست به دست هم دهند می‌توانیم قدرت‌مان را نشان دهیم. وقتی اتحاد، همدلی و کنار هم بودن وجود داشته باشد می‌توانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم و باید این کار را انجام دهیم، بنابراین هر کسی باید مسئولیت‌های خودش را در باشگاه انجام دهد. از همه می‌خواهم که وظایف‌شان را به خوبی انجام دهد. هر کس مسئولیتی دارد و باید این مأموریت را به خوبی به پایان برساند. مردم، رسانه‌ها، مدیریت و بازیکنان باید همه در کنار هم باشند و فضای همدلی را در کنار یکدیگر تجربه کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.