آیرال خبر- دبیر علمی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی گفت: مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی به دنبال درخواست اهالی رسانه تمدید شد .
به گزارش آیرال خبر، محمد عزیزی‌راد، اظهار کرد: به دنبال درخواست مکرر فعالان خبری و رسانه‌ای استان؛ بر اساس تصمیم خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و شورای سیاست‌گذاری جشنواره، مهلت ارسال اثر به این رویداد مهم رسانه‌ای به مدت یک هفته و تا هفتم اسفند تمدید شد .
وی با بیان این‌که تاکنون بیش از ۶٠٠ نفر در بخش های مختلف به دبیرخانه الکترونیکی جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس فراخوان منتشر شده، امروز ٣٠ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار بود که با توجه به ترافیک ایجاد شده در سامانه ارسال اثر تصمیم بر تمدید یک هفته‌ای گرفته شد .
عزیزی‌راد با اشاره به این‌که آثار دریافت شده از سطح کیفی مطلوب و بالاتری نسبت به دور گذشته جشنواره برخوردار هستند، افزود: امسال بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری؛ محدودیت در تعداد آثار ارسالی اتخاذ شد، تا بیش از کمیت، بر کیفیت آثار تمرکز شود و داوری نهایی نیز با دقت نظر و حساسیت های لازم صورت گیرد .
به گفته وی عموم فعالان رسانه‌ای استان آذربایجان‌شرقی می‌توانند آثار منتخب خود با موضوعات آزاد در محورهای سرمقاله، یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش خبری و غیر خبری، کاریکاتور، طنز مطبوعاتی، عکس خبری و تک عکس و گزارش تصویری را از طریق سامانه پذیرش آثار به آدرس الکترونیکی azarsh.pressfestival.ir ارسال کنند .
گفتنی است، در بخش ویژه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی نیز تولیدات تحلیلی در موضوعات شعار سال، حمایت از کالای ایرانی، اشتغال، اقتصاد مقاومتی و دستاورد های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قیام ۲۹بهمن تبریز مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.