سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تمامی تلاشم را به کار خواهم گرفت تا فصلی موفق در این تیم رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری آیرال خبر، جان توشاک در مراسم معارفه خود در جمع اعضای تیم اظهار داشت: من قبل از هر چیزی از برپایی این مراسم معارفه تشکر می‌کنم و مفتخرم که سرمربی یک تیم بزرگ به نام تراکتورسازی هستم و تمامی تلاشم را به کار خواهم گرفت تا فصلی موفق در این تیم رقم بزنیم‌.

وی افزود: همه می‌دانید که موفقیت یک مربی به بازیکنانش است و شما به عنوان بازیکنان تیم باید به من کمک کنید و اغلب بازیکنان معتقدند که بعد از زندگی فوتبالی به کنار خواهند رفت و من از شما می‌خواهم از زندگی فوتبالی خود مراقبت کنید چراکه پس از پایان دوران فوتبالی حسرت این روزها را خواهید خورد.‌

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: زمانی که فوتبال بازی می‌کردم فوتبال برای من خوشایندترین چیز ممکن بود و مردم به خاطر همین فوتبال بازی کردن به من پول می‌دانند و شما آدم‌های خوشبختی هستید. قبل از شروع فصل باید کارهای زیادی انجام دهیم تا فصل را قدرتمند شروع کنیم. باید خودمان را به سطح خوبی برسانیم‌.

جان توشاک تصریح کرد: ۵ هفته تا شروع مسابقات زمان داریم و باید خودمان را آماده کنیم، نه شما من را می شناسید و نه من شما را می‌شناسم و به ‌مرور زمان نسبت به یکدیگر شناخت پیدا می‌کنیم و تک‌تک شما را مورد امتحان قرار خواهم داد‌.

وی گفت: یک هفته در تبریز تمرین داریم که دو سه روز صبح و عصر تمرین می‌کنیم و سپس عازم کشور ترکیه خواهیم شد تا با برپایی اردوی آماده‌سازی خودمان را مهیای نخستین دیدار خود کنیم‌.

سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: هر چیز مبهمی که در ذهن‌تان داشتید از من بپرسید، قبل از هر جلسه تمرینی برنامه را به شما توضیح خواهم داد تا بدانید چه کارهایی قرار است انجام دهیم و می‌توانید از همین لحظه آماده برگزاری تمرینات شوید‌.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.