شهرداری منطقه یک تبریز در طول شش سال نتوانسته طلب خود را از فرزند شهردار سابق به طور کامل استیفا کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  آناج، سند زیر از فعالیت‌های پیدا و پنهان یک آقازاده حکایت می‌کند. او در اوایل سال ۹۲ و در قالب شرکت “آذرحامد تبریز” فعالیتی را با مشارکت شهرداری منطقه یک تبریز آغاز کرده و سالها از عوائد آن بهره‌مند میشود.

 

در این نامه اشاره‌ای به مفاد قرارداد نشده اما مبلغ بدهیِ شرکت، شاید میزان ماهیانه‌ی بخشی از کارکنان شهرداری باشد. آقازاده‌ی معروف از سال ۹۲ تا اواخر سال ۹۷ حدودا یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بدهی داشت که طبق گفته‌ی معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه یک، در حدود سیصد میلیون تومان پرداختی داشته و مابقی همچنان تسویه نشده باقی مانده بود.

از قرابت نام شرکت میتوان به نام آقازاده رسید؛ حامد نجفی فرزند شهردار سابق تبریز و مدیرعامل فعلی باشگاه مس سونگون.

چنین مسئله‌ای ممکن بود برای هر شهروندی پیش آید، اما مبنا قراردادن بدهی به سال ۹۰، برای هر کسی محاسبه نمی شود. خاصه آنکه چند سال از موعد فعالیت بگذرد و اهرم نظارت بکار نیافتد.

محمدعلی سلیمی معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه یک تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار آناج ضمن تائید این سند از پرداخت بخش دیگری از بدهی ها توسط شرکت مذکور خبر داد.

سلیمی اظهار داشت: بخش دیگری از مبلغ به دلیل اختلاف طرفین در بندهای قرارداد باقی مانده است. این موضوع به هیئت عالی نظارت ارجاع شده تا تصمیم گیری نهایی انجام گردد.

وی افزود: می توان گفت تقریبا ۸۰ درصد مسئله حل شده است. هریک از طرفین در مورد بند اختلافی، خود را صاحب حق می داند، شرکت مورد نظر میزان بدهی را کمتر اعلام می کند و قسمت هایی هم که مورد توافق بود به صورت کامل حل شده اند.

معاون مالی شهرداری منطقه یک خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا از اجحاف حق شهرداری جلوگیری کنیم. حاضرم از حق خود بگذرم ولی از حقوق شهرداری نخواهم گذشت. سعی می کنیم در یک ماه آینده این موضوع را به طور کامل حل و فصل نماییم.

سلیمی خاطرنشان کرد: هیچ کس نمیتواند در استرداد حقوق شهرداری مانع تراشی کند حتی اگر وابسته به افراد و مسئولین باشد. اگر لازم باشد از رسانه ها کمک خواهیم گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.