فراخوان سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت

دعوت از هنرمندان تجسمی برای خلق آثار هنری در عینالی

توسطسردبیر

دی 30 1398

عینالی

سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت در پی اتمام فاز نخست اجرای المان و مجسمه در تفرجگاه عینالی آماده همکاری با هنرمندان تجسمی برای خلق آثار هنری در این مجموعه گردشگری و توریستی است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، تفرجگاه کوهستانی عینالی دارای شرایط مناسب برای خلق آثار هنرهای تجسمی است و هنرمندان می‌توانند در تقویت جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی این تفرجگاه نقش ایفا کنند.

 مدیر روابط عمومی سازمان عون بن علی با بیان اینکه تداوم اجرای المان و مجسمه ها در عینالی با استقبال خوب هموطنان دوستدار تاریخ، فرهنگ و بسیاری از گردشگران واقع شده است افزود: حکاکی تصاویر استاد شهریار، چرخه زندگی و تصاویر زیبا از آهوان روی صخره ها عینالی، نصب مجسمه عظیم قیچی ساز، سردیس مفاخر آذربایجان، مجمسه پدر بزرگ قصه گو و مجسمه حیوانات علاوه بر افزودن زیبایی های مجموعه، لوکیشن های جذاب برای عکاسی هستند.

او ادامه داد: از سال گذشته تلاش کرده ایم با مدیریت انسانی و استفاده از پتانسیل نیروهای هنرمند زمینه صرفه جویی در هزینه‌های سازمان را فراهم کنیم که نتیجه آن اجرای تمامی المان ها و مجسمه های نصب شده در تفرجگاه می باشد. تمام مراحل ساخت و نصب از صفر تا صد توسط تلاشگران سازمان بدون برون سپاری با حداقل هزینه انجام گرفت.

مدیر روابط عمومی سازمان عون ابن علی با اشاره به رشد چشمگیر بازدیدکنندگان تفرجگاه عینالی گفت: با توسعه امکانات رفاهی و تفریحی این تفرجگاه بعنوان یکی از مقاصد گردشگری مطرح شده و شاهد حضور مهمانان عزیز از اقصی نقاط کشورمان و توریست های خارجی هستیم بطوریکه در فصول گردشگری روزانه میزبان بیش از ۵۰ هزار نفر از هموطنان عزیز بودیم.

 او با بیان اینکه جهت استفاده از ظرفیت های گردشگری تفرجگاه آماده همکاری با هنرمندان عزیز استان هستیم افزود: در راستای فراهم آوردن شرایط آفرینش آثار هنری به منظور تجلی میراث تاریخی ایران و انتقال تجربه زیبا شناسانه به جامعه مسیر ۳.۵ کیلومتری سنگفرش عینالی می تواند به مسیر هنری و  فرهنگی تفرجگاه تبدیل شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.