دیداراعضای سرای اهل قلم وموسسه شمیم شهدا با خانوده شهید خلیل پور

 

به گزارش آیرال خبر ،مدیر کانون سرای اهل قلم  در این دیدار با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شود.

پری ناز اسبلی ادامه داد تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

و تصريح كرد:خانواده  شهداء وايثارگران قشري ارزشمند براي مردم ، نظام وانقلاب اسلامي هستند كه خدمت به آنان براي همه  مسئولين افتخاري بزرگ و الهي است.

وي با بيان اينكه در حال حاضر جامعه ما به خانواده هاي شهداء به عنوان بهترين الگو و سرمشق نگاه مي كنند افزود: شهداء و جانبازاني كه در پيروزي انقلاب اسلامي نقشي بسزا و ارزشمندداشتند با اهداي جان و مال خود بيشترين خدمت را به نظام و انقلاب اسلامي ارائه كردند و جزو ارزشمندترين ذخائر انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.

وي خانواده هاي شهدا را گنجينه هاي ارزشمند انقلاب و نظام دانست و تصريح كرد: مسئولين و دست اندركاران امر هرچه براي خدمت به اين عزيزان تلاش كنند باز هم مديون خون شهداي عزيز خواهند بود.

وي با بيان اينكه اقتدار و قدرت امروز ايران برگرفته از رشادت هاي شهداء ومقاومت خانواده هاي عزيز آنها است، گفت: اينكه امروز ايران به عنوان يك كشور مقتدر درنيا اعلام موضع مي كند به بركت خون شهداء و از خودگذشتگي خانواده هاي معظم آنها است.

اين گزارش حاكيست،شهید جاویدالاثر اکبر خلیل پور در عملیا ت مطلع الفجر درمنطقه گیلان غرب به درجه رفیع شهادت نایل شد .

پری ناز اسبلی :باید دربرابر صبر خانواده شهدا سر تعظیم فرود آورد. باهر لبخند خانواده شهدا روح جدیدی درکالبد انسان ساری میشود

اجتماعی

کدخبر110897

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.