‍ ‍ جمعی از فعالین مدنی با حاج نادر قاضی پور دیدار کردند

حاج نادر قاضی پور در این دیدار با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت بزرگی را در اختیار ملت خود قرار داده است اذعان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت ولایت رهبر معظم انقلاب فرصتی در اختیار ملت قرار داده که به راحتی مطالبات قانونی خود را ارائه نموده و پیگیری های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: ما نیز به عنوان نمایندگان مجلس بر خود وظیفه می دانیم تا جایی که قانون به ما اجازه داده است از حق ملت دفاع کنیم و مطالبات آنها را پیگیری نماییم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه گفت: اکنون که کشور عزیزمان تواسنته با قدرت تمام و یکپارچگی کامل در برابر دشمنان بایستد ما نیز وظیفه داریم تا با تمام توان خویش درخدمت رهبر عزیزمان و کشور مان باشیم.

حاج نادر قاضی پور بیان داشت : این نظام جمهوری اسلامی است که چنین بستری را برای مردم خود فراهم کرده تا بتوانند از مسئولان مطالبه کرده و حق قانونی خود را بخواهند چرا که این شرایط پیش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود نداشت و بسیاری از کشور ها نیز از این مسئله محرومند

وی در پایان با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات مردم از وظایف نماینده است اظهار کرد: پیگیری مطالبات مردم در داخل چارچوب نظام و قانون وظیفه ماست و ما قطعا پیگیر این مطالبات خواهیم بود
پایگاه تحلیلی رک خبر:منبع:

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.