سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: برابر گل گهر سیرجان با دست خالی و کمبود بازیکن به میدان رفتیم و همین امر باعث عدم نتیجه گیری مان شد.

به گزارش آیرال خبر سیروس دین محمدی با اعلام این مطلب افزود: 7 بازیکن اصلی و کلیدی ما در بازی این هفته برابر گل گهر یه نام های پیمان رنجبر، علی جراحکار، علی محمودی، علی نظری، بابک نوین، امیر طهوری و رامین قربانی به خاطر مصدومیت و یا محرومیت غایب بودند و ما ناگزیر شدیم از بازیکنان جوان و امید استفاده کنیم.

وی گفت: گل گهر همان تیمی بود که شهرداری در بازی رفت در تبریز با ارایه بازی مقتدرانه این تیم را زمین گیر کرده بود و مطمئن باشید اگر همه بازیکنانمان را در اختیار داشتیم پیروزی از آن شهرداری بود.

دین محمدی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اعلام این که ما حتی در این بازی دفاع وسط هم نداشتیم خاطرنشان کرد: به خاطر کمبود بازیکن مجبور شدیم حتی از بازیکنان مصدوم استفاده کرده و دفاع راستمان را در پست مهاجم به بازی بفرستیم و روی نیمکت هم، تنها چند بازیکن جوان، امید و زیر بیست سال داشتیم.

وی در عین حال تصریح کرد: من به وعده خود در خصوص حفظ تیم در لیگ دسته اول عمل کردم و امیدوارم مسوولان قدر تیم ریشه دار و قدیمی مثل شهرداری را بدانند و بیش از پیش از این تیم حمایت کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.