مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد:

رونمایی از سه طرح جدید آتش‌نشانی همزمان با نمایشگاه ربع رشیدی

توسطسردبیر

آبان 16 1398

index.jpg

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از رو نمایی کتاب دانشگاهی مبانی حریق و خاموش کننده های دستی، اپلیکیشن ۱۲۵ یار و طرح پژوهشی پهپاد شناساگر در هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۱۹) در تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد قلیزاده گفت: طرح پژوهشی پهپاد شناساگر با هدف شناسایی و دسترسی سریع به اطلاعات محل وقوع حادثه به صورت یک طرح پژوهشی با نظارت دانشکده علمی کاربردی آتش نشانی به مرحله اجرا گذاشته می شود و امیدواریم که تحلیل طرح فوق بتواند زمینه علمی مناسبی برای طرح های پژوهشی بعدی باشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی سازمان آتش نشانی تبریز هم اکنون تنها دانشگاه فعال در حوزه ایمنی و آتش نشانی کشور است، اظهار داشت: کتاب دانشگاهی مبانی حریق و خاموش کننده های دستی از دیگر اقدامات علمی این سازمان در راستای ارتقاء بار علمی دانشجویان است و قطعا در آینده ای نزدیک نیز شاهد تولید کتاب‌های علمی دیگر در حوزه ایمنی خواهیم بود.

او تولید نرم افزار ۱۲۵ یار را اقدامی نوین دیگر در راستای آموزش شهروندی دانست و افزود: شهروندان می توانند با نصب این نرم افزار از آموزش های نوین شهروندی بهره مند و از تمامی برنامه های آموزشی ایمنی این سازمان در اسرع وقت مطلع و نسبت به ثبت نام در دوره های آموزشی مختلف شهروندی از طریق همین نرم افزار اطلاع یابند.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی (PINOTEX ۲۰۱۹) با هدف کمک به تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه‎ی علم و فناوری تا کسب و کار و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان در چهار بخش: یده‎های فناورانه و طرح های استارتاپی، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و معرفی نیازمندی‎های فناورانه می‌پردازد.

سازمان آتش نشانی تبریز نیز در این راستا با تکیه بر توان علمی دانشکده علمی کاربردی آتش نشانی تبریز از سه طرح توانمند خود در این نمایشگاه رونمایی کر

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.