به گزارش آیرال خبر، فردا لیگ قهرمانان آسیا 2018 رسما آغاز خواهد شد و در اولین هفته از این مسابقات تراکتورسازی در مسقط پایتخت عمان میزبان الاهلی عربستان خواهد بود.

در چند هفته اخیر، و با روی کار آمدن سرمربی ترک تبار، تراکتور وضعیت بهتری پیدا کرده است و در سه مسابقه ای که ارتغرول ساغلام روی نیمکت تیم تبریزی نشسته است، یک تساوی و دو برد برای سرخ های آذربایجان کسب کرده است. پرشورها که با ساغلام تا به حال نباخته اند و با دو برد شیرین به استقبال بازی با الاهلی رفته اند، بسیار امیدوارند این روند تراکتورِ در آسیا نیز ادامه داشته باشد.

اما الاهلی عربستان، رقیب فردای تراکتور که به نظر جدی ترین و قوی ترین رقیب این تیم در گروه A مسابقات است، یکی از دو نماینده حاضر عربستان در لیگ قهرمانان امسال است که شرایط خوبی نیز در لیگ عربستان دارد. الاهلی با دو امتیاز کمتر از الهلال در رده دوم لیگ برتر این کشور جای گرفته و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ به شمار می رود.

اما شاید بدترین خبر برای سبزهای شهر جده، غیبت سرشناس ترین بازیکنشان عمرالسومای سوری باشد.
سومای به دلیل مصدومیت نمی تواند در ترکیب الهلال حضور داشته باشد وکادرفنی عربستانی ها اجبارا نام وی را از لیست آسیایی خود خط زده اند تا بدون حضور سومای وارد کارزار تراکتور شوند

دو تیم تراکتورسازی و الاهلی پی ش از این دو بار باهم رودررو شده اند که حاصل کار یک تساوی 2-2 درتبریز و یک برد 2-0 برای سبزهای عربستانی است. گل های تراکتورسازی را در بازی تبریز لوسیانو ادینیو و شاهین ثاقبی به ثمر رسانده بودند.
هم چنین لازم به ذکر است تقابل این دو تیم مربوط به آخرین سال میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی در زمین خودی می باشد.

دیدار دو تیم روز دوشنبه 23 بهمن ماه و از ساعت 19 (به وقت ایران) در استادیوم غریب و ناآشنای “السیب” مسقط با قضاوت آیدا جومپی، یاگی آکانه و ساتوشی کارکای داوران ژاپنی آغاز خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.