تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت کوی صنعتی مهران خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سامان احمدزاده ساماندهی کوی های صنعتی را اولویت مهم مدیریت این منطقه خواند و گفت: طبق بررسی ها و برنامه ریزی های انجام گرفته ساماندهی معابر، آسفالت ریزی و جدول گذاری کوی های صنعتی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز بصورت اولویت بندی شده در حال اجرا است.

وی افزود: مرحله زیرسازی و آسفالت ریزی کوی سلیمی محله قراملک به متراژ یک هزار متر مربع با اختصاص حجم ۱۰۰ تن آسفالت ریزی به اتمام رسیده است.

احمدزاده اظهار امیدواری کرد: تلاش می کنیم با تمام توان کارهای عمرانی منطقه را به نحو احسن انجام داده و رضایت شهروندان و اهالی منطقه را جلب کنیم.

شهردار منطقه ۶ تبریز، گفت: خدمات رسانی به کوی های صنعتی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز افزایش می یابد.

وی گفت: افزایش خدمات رسانی به کوی های صنعتی از جمله اجرای عملیات آسفالت ریزی، لکه گیری، نظافت، جدول گذاری، لایروبی کانالها و … امسال در دستور کار مدیریت و کارکنان منطقه ۶ تبریز قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای برنامه های خدماتی و عمرانی با تاکید بر افزایش همکاری با اصناف و اهالی کوی های صنعتی توسط معاونتها و واحدهای اجرایی منطقه، شروع شده است.

احمدزاه اذعان داشت: با توجه به صنعتی بودن حوزه شهرداری منطقه ۶ و اهمیت بالای صنایع و کارگاه های تولیدی در توسعه غرب تبریز، خدمات دهی به اصناف و بهبود شرایط کویهای صنعتی به منظور جذب سرمایه گذار ضرورت دوچندان می یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.