به گزارش آیرال خبر، هر دم از این باغ بری می رسد، در خبرهای چند روز اخیر شنیدیم و خواندیم که برادر رییس شورای شهر تبریز به عنوان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز منصوب شده است!

هرچند محمدحسین اکبرنژاد پیش از این و در سال های گذشته نیز در مناصب مختلف مدیریت شهری تبریز و حتی “آذرشهر” به عنوان شهردار صاحب مسوولیت های اجرایی بوده با این حال به نظر می رسد زمزمه های جسته و گریخته ماه های گذشته در خصوص سهم خواهی و تقسیم مناصب میریتی شهرداری تبریز در بین مهره های نزدیک به اعضای شورای شهر تبریز چندان هم پر بیراه نبوده و نیست!

فارغ از توانمندی ها و صلاحیت های مدیریتی افراد منصوب شده در برخی مدیریت های شهرداری که شاید هم دلیلی بر اهلیت و صلاحیت این افراد باشد، شایعه و شائبه تقسیم سهم برانه و شاید سهم خواهانه مدیریت های شهرداری در بین اعضای شورا موضوعی نیست که بشود به راحتی از کنار آن گذشت و شاید پاسخگویی شفاف در این خصوص زمینه را برای رفع ابهامات موجود فراهم نماید.

به هر تقدیر فعلا که مناصب مدیریتی شهرداری در حال دست به دست شدن میان اعضایی است که برابر قانون حق دخالت در امورات اجرایی شهرداری، عزل و نصب ها و مسایلی از این دست را ندارند!

“علی برکت الله”

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.