دکترمحمدامین سرکهکی
اول تلنگری به سال ۹۰ و۹۱ میندازیم که دو حزب اصول و اصلاح چه بلایی سر دولت اوردن!!
دوران طلایی ایران و اقتصاد با توجه ب امار جهانی اوایل سال ۹۰ هست در سال ۹۰ فقط تو ۷ ماه ما ۶ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داشتیم در تاریخ انقلاب این حجم از صادرات غیر نفتی باور نکردنی هست مسله اونجا جالب تر میشه که بدانید دولت روحانی تو ۴ سال اندازه سال ۹۰ صادرات غیر نفتی داشته!!!


سال ۹۰ وقتی اوج پیشرفت و درامد غیر نفتی مشهود شد ترس تو دل احزاب و دشمنان افتاد که هیلاری کلینتون هم در کتابش ترس خودرو ازین مسله مخفی نگه نداشته میگوید”::ایران در یک دوره کم انچنان به پیشرفت باورنکردنی رسیده بود که ترس ان میرفت در چند سال گذشته ایران خودرو در رده های بالای جهانی برساند باید کاری میکردیم که هم پیشرفت ها متوقف میشد هم دولتی سرکار بیاریم که نزدیک ب ما باشد !!!
احزاب برای بقای خود مجبور شدند دولت رو نابود کنند چون اگر اینجور پیش میرفت برای همیشه احزاب نابود میشد بخاطر اینکه از اول انقلاب این احزاب بودن که دولت رو در دست داشتن حالا یک نفر غیر حزبی سرکار اومده و به چنین اماری رسیده بدون شک مردم به این باور میرسیدن که مشکل اصلی پیشرفت نکردن ایران سران احزاب هستند!!؟
همین مسله باعث شد تا احزاب با دشمن همکاری کند تا بازار کاذب ارزی و سکه راه بندازند!!!
در اواخر سال ۹۰ یک دفه ۱۸۳ صرافی بدون مجوز وابسته به احزاب باز شدند که فقط دلار میخریدند تا دلار رو از سطح بازار جمع کنند تا تقاضا بیشتر و عرضه کمتر بشه وقتی در بازار ارز تقاضا بیشتر بشه و عرضه کم طبیعی هست ی نرخ کاذب درست بشه!!! و همین امر باعث سیل هجوم مردم به بازار ارز و سکه شد و در نهایت حباب که دنبالش بودن رو ایجاد کردن!! جناب صفدر حسینی و خانواده و جناب قالیباف و دوستان اگثریت این صرافی هارو داشتند!!!
https://goo.gl/niXTcX

ولی این تنها ترفند احزاب نبود برای کمر خم کردن دولت!!! عده ای از تاجران وابسته ب احزاب شروع کردن به خرید لوازم ضروری مردم و کامیون کامیون از بازار روانه انبارهای خود کردن تا دوباره تقاضا بیشتر و عرضه کم بشه و در نهایت قیمت ها به دوبرابر برسد در سال ۹۱ تنها در تهران تعداد ۳۰۰ سوله بزرگ پر از اجناس ضروری مردم کشف شد هرکدام بالای ۲۰۰ میلیارد اجناس داشت و جالب تر اینکه صاحبان اگثر اونها پیدا نشد و برای صاحبانش اصلا مهم نبود این سرمایه هنگفت از بین برود!!
برای تایید حرفام میتونید ب گزارشات بازرسی در سال ۹۰ و۹۱ رجوع کن!!!
https://goo.gl/L0fLRG
جناب روحانی در شرایط بد فعلی شانس اورده که از طرف دو حزب حمایت میشه و گر نه با کوچکترین لج بازی احزاب کشور به ویرانه تبدیل میشد اری احزاب در ایران انچنان قدرتمند شدند که میتونند هر موقع بخواهند اقتصاد ایران رو به ورشکستگی بکشانند برای همین هر رییس جمهوریک به سران احزاب باج ندهد احزاب دولت رو و به طبع ان مردم رو نابود میکنند

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.