دیدار مردمی شهردار تبریز

شهردار تبریز، شهرداران مناطق ۱۰ گانه این کلان شهر را موظف کرد که از امروز برای برگزاری دیدارهای مردمی منظم هفتگی در مساجد برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر با ارسال ابلاغیه‌ای‌ به شهرداری‌های مناطق تبریز مبنی بر ضرورت برگزاری دیدارهای مردمی، اظهار کرد: طبق این ابلاغیه شهرداران مناطق موظف هستند که با اعلام و اطلاع رسانی قبلی محل و زمان دیدارهای مردمی خود، هر هفته دست‌کم به‌مدت دو ساعت در مساجد واقع در منطقه خود حضور یافته و چهره‌ به‌ چهره به مشکلات شهروندان رسیدگی کنند.
او هدف از برگزاری دیدارهای مردمی را تحقق محورهای بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه‌های مدیریت جهادی، معنویت و اخلاق و برقراری عدالت بین شهروندان و  دانست و افزود: شهرداران مناطق ملزم‌اند که از دفاتر کاری‌شان بیرون آمده و بیش‌تر در جمع شهروندان قرار بگیرند تا از نزدیک مشکلات و کاستی‌های آنان را مشاهده و رسیدگی کنند.
ایرج شهین‌باهر همچنین شهرداران مناطق تبریز را به پیگیری مشکلات مطرح‌ شده در دیدارهای مردمی موظف کرد و گفت: از امروز شهرداران مناطق باید برای برگزاری دیدارهای مردمی منظم هفتگی خارج از دفاتر کاری خود و به ویژه در مساجد برنامه‌ریزی کرده و عملکرد و نتیجه اقدامات صورت گرفته در این زمینه را به بنده گزارش کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.