بازدید شهردار تبریز از اکسپو هنری استاد کلجاهی

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز فضاهای فرهنگی شهر را برای برگزاری نمایشگاه های خیریه آثار هنری در اختیار هنرمندان قرار می دهد.

به گزارش آیرال خبر، ایرج شهین باهر شهردار تبریز در حاشیه بازدید از نمایشگاه خیریه آثار هنری استاد یوسف کله‌جاهی شکسته‌نویس صاحب‌سبک ایران در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام مطلب فوق، گفت: برگزاری نمایشگاه های خیریه آثار هنری یک حرکت بسیار زیبا و کاملا هنرمندانه است و در واقع از هنرمندان این انتظار را داریم که در چنین حرکت های خوبی پیش قدم باشند.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز نیز در حوزه های مختلف، بخصوص در حوزه فرهنگی و هنری وظایفی دارد و از برگزاری نمایشگاه های خیریه آثار هنری حمایت می کند و فضاهای فرهنگی شهر را برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی در اختیار هنرمندان قرار می دهد.

شهردار تبریز اقدامات خیریه و عام المنفعه هنرمندان را پیامی تاثیرگذار برای اقشار مختلف مردم دانست و گفت: این نوع فعالیت های هنرمندان به نوعی دعوت مردم به مشارکت در امور خیر است و اکنون که در مملکت ما اتفاق بدی افتاده و در بعضی از شهرهای کشورمان سیل آمده است، همه باید دست به دست هم بدهیم و سعی کنیم تا تالمات آن هموطنان عزیزمان را کاهش دهیم و امیدواریم این شهرها دوباره آباد شود.

وی افزود: اقشار مختلف مردم تبریز در امر کمک به مردم سیل زده کشورمان علاقه مند هستند و این نشان می دهد که شهروندان ما چقدر نوعدوست هستند و به هموطنان خود ارزش می دهند و هر کس در حوزه و قشر خود دوست دارد به سیل زدگان عزیز کشور کمک کند.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه تبریز شهر هنرمندان است و مردم آن فرهنگ دوست و هنردوست هستند، گفت: شهرداری تبریز هم در برگزاری نمایشگاه ها و هم در خرید این آثار حمایت خوبی از هنرمندان دارد و ما برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی هیچ محدودیتی نداریم.

وی ادامه داد: فضاهای فرهنگی شهر در اختیار این هنرمندان عزیز است اما خود هنرمندان نیز پا پیش گذاشته و چنین فعالیت های هنری و فرهنگی خوبی انجام دهند.

گفتنی است استاد یوسف کله‌جاهی شکسته‌نویس صاحب‌سبک ایران و از اساتید و چهره‌های هنری با برپایی نمایشگاه خیریه هنری، آثار خود را با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به نفع هموطنان سیل زده، به فروش گذاشته است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.