دیدار تیم های فوتبال شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر

تیم فوتبال شهرداری تبریز با کسب امتیاز از زمین تیم مس کرمان می تواند تا حدود زیادی ابقای خود در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور را تضمین کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور عصر فردا دوشنبه با انجام هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف سپری می شود تا تیم ها در فاصله سه هفته مانده تا پایان لیگ، وضعیت خود در جدول رده بندی مسابقات را بهتر کنند. یکی از حساس ترین بازی های فردا بین تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز برگزار می شود که امتیازات آن می تواند مسی ها را حداقل برای یک هفته روی کاغذ به صعود امیدوار کند و البته شهرداری تبریز را از خطر سقوط کاملا دور کند.

کار سخت پائین جدولی ها در هفته های واپسین

تیم های پائین جدولی در هفته های رو به پایان، رقابت سخت و نفسگیری با یکدیگر دارند تا لقب تنها تیم سقوط کننده را یدک نکشند. هم اکنون در جدول رده بندی مسابقات تیم شهرداری تبریز با ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و تیم کارون اروند خرمشهر با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر یک پله پائین تر ایستاده و خونه به خونه بابل هم امتیاز با دو تیم دیگر و گل آوراژ بهتر، تیم سیزدهم جدول است. شهرداری ماهشهر نیز با ۲۲ امتیاز تیم آخر جدول است اما با توجه به اینکه تیم کارون اروند یک بازی بیشتر انجام داده و این هفته با قرعه استراحت روبرو است، تیم شهرداری ماهشهر می تواند با پیروزی برابر تیم بادران تهران، جای کارون را در رده پانزدهم گرفته و تیم خرمشهری را به قعر جدول بفرستد. البته با وجود میزبانی تیم شهرداری ماهشهر، این تیم کار سختی برابر تیم پرمهره بادران پیش رو دارد و چنانچه اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ ندهد، شاگردان فرهاد کاظمی در بادران می توانند روزی سخت برای تیم تحت هدایت فنی عزیز فریسات رقم بزنند. خونه به خونه نیز فردا در خانه باید از تیم میانه جدولی قشقایی شیراز پذیرایی کند. دیداری که با توجه به بی انگیزگی تیم قشقایی که نه خطر سقوط تهدیدش می کند و نه شانسی برای صعود دارد، برای بابلی ها چندان سخت نیست و شاگردان اکبر میثاقیان می توانند به کسب حداکثر امتیازات این مسابقه خانگی امیدوار باشند.

مصافی سخت در غیاب چهار بازیکن اصلی

در این میان تیم شهرداری تبریز نیز مصافی تقریبا سخت در کرمان پیش رو دارد و البته به شدت نیازمند امتیازگیری از این بازی بیرون از خانه است. سختی این دیدار از آنجایی است که حیدر جعفری چهار بازیکن اصلی تیمش را به همراه ندارد و جالب اینکه این چهار بازیکن در چهار پست مختلف برای شهرداری بازی کرده اند. وحید مهدی خانی در چارچوب دروازه، مهدی رستم زاده در خط دفاعی، احمد کامدار در خط میانی و دانا نقشبندی در خط حمله بازیکنانی هستند که در دیدار با مس غایبان شهرداری تبریز به شمار می آیند و جعفری بجای این نفرات باتجربه، با بازیکنانی جوان و امید عازم کرمان شده است.

کورسوی امید برای مسی ها

از طرفی تیم مس کرمان هنوز کورسوی امیدی برای صعود دارد و با اینکه درصد شانس راهیابی کرمانی ها به لیگ برتر در فصل جاری بسیار کمتر از پنج تیم بالاتر جدول است، اما فرزاد حسین خانی و بازیکنانش آخرین شانس های خود را در دیدار با شهرداری تبریز جستجو می کنند تا بلکه با توقف تیم های رقیب، در هفته های پایانی بتوانند جای بالانشینان را بگیرند. این هفته نیم نگاه مسی ها به بازی رو در روی دو رقیب جدی خود، گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت است تا بلکه نتیجه آن بازی مس را در کورس نگه دارد اما مهم ترین نتیجه برای تیم کرمانی، بازی تیم رده دومی شاهین شهرداری بوشهر با ملوان بندرانزلی است. پیروزی شاهین برابر ملوان تمامی رشته های مس را پنبه کرده و فرزاد حسین خانی و کرمانی ها برای رسیدن به لیگ برتر، باید به انتظار فصل آینده بنشینند.

پنج تیم در خطر سقوط، سه تیم در آستانه خروج از کورس

بازی های هفته سی و دوم لیگ دسته یک، چهره تیم های دارای شانس صعود را بیش از پیش مشخص می کند و احتمالا دو تا سه تیم را از کورس صعود کنار بزند. در پائین جدول، رقابت پنج تیم نود ارومیه، خونه به خونه بابل، شهرداری تبریز، کارون اروند خرمشهر و شهرداری ماهشهر که به ترتیب در رده های دوازدهم تا شانزدهم قرار دارند، با بازی های این هفته بسیار نزدیک تر می شود. پیروزی تیم شهرداری تبریز برابر مس کرمان که سه امتیاز به ارزش طلا دارد، این تیم تمام بومی و جوان را بطور کامل از گزند سقوط دور می کند و سرخپوشان تبریزی می توانند دو بازی آینده خود را با فراغت بال و آسودگی انجام دهند. یک امتیاز مصاف فردا نیز می تواند کمک بسیاری برای شاگردان جعفری کرده و آنها را با وجود مشکلات فراوان، به ابقا در لیگ دسته یک امیدوارتر کند.

دیدار تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز از هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور از ساعت ۱۷ فردا سه شنبه ۲۷ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.