یادگار امام (ره)

شهرداری تبریز در راستای آماده سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) و تسهیل در تردد هواداران همکاری بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق، گفت: آماده سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بر اساس استانداردها و خواسته های سازمان لیگ در مراحل پایانی قرار دارد و ما تلاش می کنیم که این ورزشگاه را برای اولین میزبانی تیم تراکتورسازی در لیگ نوزدهم که برابر تیم پرسپولیس است، آماده کنیم.

وی ادامه داد: در آماده سازی این ورزشگاه، شهرداری تبریز طی ماه های گذشته همکاری بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته است که در این خصوص از شهردار محترم تبریز قدردانی می کنم.

بهتاج عنوان کرد: همکاری شهرداری تبریز بخصوص در موضوع مسیرهای دسترسی به ورزشگاه بسیار خوب بوده و نخاله هایی که چندین سال بود در مسیر ورودی غربی قرار داشت، توسط شهرداری تبریز جمع آوری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: چند سال بود که نخاله هایی در مسیر دسترسی از سمت غرب به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز وجود داشت و مانع آسفالت ریزی در این مسیر می شد که با همت و تلاش شهرداری تبریز، حجم بسیار زیادی از نخاله ها جمع آوری شده و این مسیر آماده آسفالت ریزی است.

وی مسیر ورودی غربی ورزشگاه یادگار امام (ره) را مسیر ویژه تردد خودروهای عمومی اعم از اتوبوس و ون عنوان کرد و گفت: هواداران با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در این مسیر، می توانند به راحتی از سمت غرب وارد ورزشگاه شوند.

به گفته بهتاج، مسیر جدید دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، جاده “شهرداری” نامگذاری شده است. دو ورودی دیگر ورزشگاه از سمت شرق و شمال، پیش از این به ترتیب به جاده جوان و بزرگراه یادگار امام (ره) نامگذاری شده بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.