به گزارش آیرال خبر، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از تسریع پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری تبریز گفت: شهرداری پیشتاز در انجام تعهدات خود در طرح قطار شهری تبریز است و با تخصیص اعتبار دولتی بهره برداری از خط یک تا پایان سال محقق می شود.

به گزارش شهریار، محمد صادق پورمهدی در بازدید خود به همراه شهردار تبریز از پروژه های عمرانی خط یک و دو قطار شهری، تقاطع غیر همسطح میدان آذربایجان و مرکز همایش های بین المللی، افزود:

وی با تاکید بر تسهیل در تردد عمومی، نماسازی مسیر و بهره‌برداری ترافیکی ورودی شمالغربی تبریز با اجرای پروژه میدان آذربایجان، افزود: شهرداری تبریز با تکمیل و بهره برداری از این پروژه تحول قابل توجهی در این بخش از تبریز ایجاد می کند.

پور مهدی همچنین تسریع در بهره برداری از مرکز همایش های بین المللی همزمان با آغاز فصل گردشگری و برگزاری جشنواره های تابستانه را نقطه عطف اجرای برنامه های ستاد تبریز 2018 دانست.

وی ادامه داد: این پروژه از چند ماه گذشته بدون وقفه و تعطیلی به صورت شبانه روزی در حال کار بوده است حتی در تعطیلات نوروزی چند بار که برای بازدید آمدیم خوشبختانه این پروژه فعال بود که این مسئله نشانگر عزم مدیریت شهری تبریز برای اتمام این پروژه است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.