عضو شورای شهر تبریز خطاب به شهردار تبریز گفت: شهردار تبریز به بنده به دیده همکار نگاه کرده و از تجربیات ۲۹ ساله ما در شهرداری استفاده کند.

به گزارش آیرال خبر، عبدالله تقی‌پور ظهر امروز در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر با اشاره به مواضع دفاعی ریاست شورا و شهردار تبریز در برابر نطق میان جلسه‌اش در جلسات گذشته اظهار داشت: بنا به درخواست شهردار برای طرح مصداق‌ها در جلسه امروز به مصداق‌ها اشاره خواهم کرد.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه مصوبه شورا در مورد عدم نصب بنر در شهر به شهرداری رسیده، از ادامه نصب بنر توسط شهرداری انتقاد کرد و افزود: از تعهدات شهردار به شورا توجه به بحث شایسته سالاری در شهرداری بوده که این مسئله مورد توجه قرار نگرفته است.

تقی‌پور در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به عدم افتتاح میدان آذربایجان در زمان وعده داده شده گفت: حرف من این است که اگر امکان افتتاح این پروژه‌ها وجود ندارد، بهتر است به مردم وعده ندهیم.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه بهتر است با هم همفکری کنیم و از افراد متخصص بهره بگیریم، گفت: باید از فعالیت نهادهایی چون دفاتر پیشخوان جلوگیری کنیم.

وی خطاب به شهردار تبریز گفت: خواهشمندم شهردار تبریز به بنده به دیده همکار نگاه کند و از تجربیات ۲۹ ساله ما در شهرداری استفاده کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.