دبیری

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرک های امن دنیا به عنوان نمونه می تواند الگوی خوبی برای احداث چنین شهرک هایی در تبریز باشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم مطالعه کارشناسی جهت احداث شهرک های امن، اظهار داشت: برای ایجاد شهرک های امن باید بصورت کارشناسی در این زمینه مطالعه شود و ما باید شهرک های امن دیگر شهرهای دنیا را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم و مشابه آن را در تبریز اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در کنار توجه به ایجاد شهرک های امن، باید پارک های محله ای و سالن های ورزشی چند منظوره را در هر منطقه ایجاد کنیم چون در هنگام رخ دادن مخاطرات طبیعی همچون زلزله، نمی توان همه افراد در معرض خطر را یکجا به شهرک امن انتقال داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار شهریار در خصوص احداث خانه فرهنگ توسط شهرداری تبریز، عنوان کرد: طرح احداث خانه فرهنگ را در شورای اسلامی شهر مطرح کرده ایم و پیگیر هستیم تا این کار با همکاری شهرداری تبریز اتفاق بیفتد.

وی افزود: این موضوع در دستور کار کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز قرار دارد و تا دو هفته آینده در خصوص محل و میزان اعتبار آن به نتیجه می رسیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.