تیم فوتبال سپاهان با برتری ۲ بر صفر برابر ماشین‌سازی تبریز امیدهایش برای قهرمانی در لیگ را زنده نگه داشت.

به گزارش آیرال خبر، در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۹:۱۵ روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که در نهایت توانست این تیم را ۲ بر صفر را شکست دهد تا فاصله خود را با تیم پرسپولیس در صدر جدول به سه امتیاز برساند.

برای شاگردان امیر قلعه‌نویی در این دیدار کی‌روش استنلی در دقیقه ۱۹ و مهرداد محمدی در دقیقه ۵۶ گلزنی کردند.

با توجه به اینکه سپاهانی‌ها این فرصت را در اختیار داشتند که با کسب سه امتیاز این دیدار شانس قهرمانی خود را در لیگ زنده نگه دارند، بازی برابر ماشین‌سازی تبریز را هجومی آغاز کردند اما این تیم میهمان بود که در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی میتوانست گلزنی کند که این اتفاق رخ نداد و زردپوشان اصفهانی در یک ضدحمله توانستند قفل دروازه دخسوس را باز کنند!

در این صحنه توپ مهاجمان را مدافع ماشین سازی از روی خط دروازه برگشت داد ولی همین توپ در ریباند با ضربه سر کیروش به گل تبدیل شد تا بازهم ضرب المثل معروف گل نزنی گل می خوری رنگ واقعیت به خود بگیرد.ضربه سر کی‌روش استنلی همراه بود که این توپ به گل اول بازی تبدیل شد.

در ادامه بازهم سپیدپوشان ماشین سازی صاحب موقعیت های طلایی شدند که توسط فرید کریمی، خرم الحسینی و خالقی فر به هدر داده شد.

با آغاز نیمه دوم بازهم شاگردان مهاجری بازی را تهاجمی آغاز کردند ولی در دقیقه ۵۶ بر خلاف جریان بازی، سعید آقایی حرکتی را از سمت چپ انجام داد و با ارسال زمینی توپ روی نقطه کرنر فرصت بسیار خوبی برای مهرداد محمدی ایجاد کرد که این بازیکن هم با یک شوت پای چپ زیبا دروازه ماشین‌سازی تبریز را برای دومین بار باز کرد.

پس از این گل بازهم یاران خالقی فر صاحب توپ و میدان بودند ولی هیچکدام گلزن نبودند! به نظر می رسید که این بازیکنان حتی دروازه خالی را هم نمی توانند باز کنند!

آمار گلزنی یکی از مهاجمین این تیم که در طول ۲۸ بازی فقط یک گل به ثمر رسانده گویای همه چیز است!

با این نتیجه سپاهان اصفهان دو هفته پیش از پایان لیگ به فاصله سه امتیازی پرسپولیس رسید تا امیدهایش برای به دست آوردن جام قهرمانی کماکان زنده بماند.

ماشین سالزی هم با این شکست نشان داد که از نظر روحی و روانی دچار مشکل است و نمیتوان به پیروزی این تیم در دو هفته باقی مانده دلخوش بود!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.