بازدید شهردار تبریز از شهر سیل زده پل دختر

فرمانده سپاه عاشورا گفت: عملکرد شهردار و عوامل شهرداری تبریز باعث شد تا با ارائه خدمات مناسب بتوانیم در بین هموطنان سیل زده روسفید شویم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سردار عابدین خرم با بیان اینکه شهردار تبریز بسیجی وار در مناطق سیل زده حضور یافته گفت: عوامل شهرداری تبریز نیز اعم از آتش نشان و نیروهای امدادی از ابتدای فروردین در مناطق سیل زده حضور یافته اند.

او افزود: عوامل شهرداری تبریز با تمام تجهیزات لازم در چهار استان آسیب دیده کشور همراه و همگام نیروهای بسیج و سپاه بوده اند که این اقدام بسیار ارزشمند است.

خرم با تمجید از اقدامات شهرداری تبریز گفت: آقای شهردار به واقع بسیجی وار با روحیه جهادی و انقلابی تمام کمک های لازم را به ما ارائه دادند تا نزد هموطنان سیل زده و آسیب دیده روسفید باشیم.

شهردار تبریز در روزهای گذشته به همراه استاندار آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورا از استان های سیل زده ایلام و لرستان بازدید کرده بود.

استان آذربایجان شرقی بر اساس تقسیمات انجام یافته به عنوان معین استان ایلام انتخاب شده  و روز گذشته با دستور شهردار تبریز اولین محموله کمک های شهرداری تبریز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان راهی مناطق سیل زده استان ایلام شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.