فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مدافعان حرم اجازه ندادند تکفیری‌ها یک قدم به حرم آل‌الله نزدیک شوند، گفت: شجاعت و شهامت رزمندگان مدافع حرم عزت اسلام را در جهان سبب شده است.

مدافعان حرم اجازه ندادند تکفیری‌ها یک قدم به حرم آل‌الله نزدیک شوند

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم در آئین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حامد جوانی، از شهدای مدافع حرم، با بیان اینکه دشمنان از مقاومت جوانان ما هراس دارند، اظهار داشت: شهامت شهدای مدافع حرم اجازه نداد تکفیری‌ها یک قدم به حرم آل الله نزدیک شوند.

وی افزود: با این وجود دشمنان با یاوه‌گویی‌های خود ایران را تهدید می‌کنند، در حالی که مقاومت فرزندان ما ترس و وحشت دارند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: اگر چه شهدایی مانند حامد جوانی مظلومانه به شهادت رسیدند، اما همین شهادت‌ها الگوی جامعه شد و با مقاومت، استقامت و عزتش هم در نزد خدا از امتحان الهی سرفراز بیرون آمدند و هم با شهادت خود به جبهه مقاومت اسلامی و میهن اسلامی عزت بخشیدند.

وی با بیان اینکه به لطف خدا امروز یک میلیون جوان آماده مقابله با جبهه استکبار در جمهوری اسلامی وجود دارد، گفت: این موضوع برای نظام اسلامی افتخار بزرگی است و باید تلاش کنیم این تاریخ ارزشمند به فراموشی سپرده نشود.

خرم با اشاره به مواضع درست و منطقی فرمانده کل قوا در خصوص جبهه مقاومت، افزود: همان روز رهبر حکیم و روشن بین هم آن سوی مرزهای ایران اسلامی را می‌دیدند و هم اهداف و سیاست‌های شیطانی دشمن را می‌دیدند.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان گفت: همین هوشمندی و تدابیر رهبر انقلاب بود که شهدای مدافع حرم ایستادگی کردند تا نام و یاد خود را برای همیشه تاریخ زنده نگه دارند.

انتهای پیام/ش

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.