مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور منصوب شد.

به گزارش آیرال خبر، آیین تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور جمعی از مدیران کشوری این سازمان و مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

در این آیین از زحمات چند ساله حجت الاسلام علی مصائبی در منصب مدیریت اداره اوقاف استان تجلیل شده و حجت الاسلام و المسلمین شهاب الدین حسینی مدیریت این اداره کل را بر عهده گرفت.

گفتنی است حجت‌الاسلام حسینی پیش از این نیز طی سال‌های ۹۰ تا ۹۴ عهده دار مدیرکلی اوقاف استان بود.

رئیس نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان و مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل طی سال‌های ۸۶ تا ۹۰، نماینده مجمع جهانی اهل بیت (ع) در آذربایجان شرقی و عضو هیات امنا و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی است.

تأسیس حوزه علمیه سالار شهیدان تبریز، سابقه بیش از ۲۰ سال تبلیغ معارف اهل بیت علیه السلام در داخل و خارج کشور، عضو گروه مشاوره روانشناسی شمس تبریز، عضو فعال بسیج و گردان ویژه روحانیون رزمی تبلیغی تیپ امام صادق، دبیر همایش علمی و فرهنگی حجاب و عفاف، دبیر کنگره کوثر بیکرانه، دبیر کنگره علمی فرهنگی نگین هستی، دبیر کنگره علمی فرهنگی ملی سالار فقیهان و دبیر کنگره علمی و فرهنگی تبریز پیشرو در توسعه فرهنگ تشیع از دیگر سوابق اجرایی و فرهنگی حجت‌الاسلام حسینی است.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام حسینی دکترای تبلیغ ومعارف اسلامی از مرکز تخصصی تبلیغ حوزه قم وسابقه تدریس در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و تألیف چندین عنوان کتاب و مقاله و پایان نامه دکترا باموضوع مبانی واصول وشیوه های تربیت از منظر امام خمینی را در سوابق علمی و پژوهشی خود دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.