به گزارش آیرال خبر، در چند ماه گذشته شاهد تغییر و تحولی پرهیاهو و پر هزینه در راس مدیریت منطقه آزاد ارس بودیم که برای مدت ها سرتیتر اخبار بود.

با علنی شدن اختلافات حسن نژاد (نماینده مجلس) و عرب باغی (که مشخص هم نشد مقصر چه کسی بود!)، مدیرعامل منطقه آزاد ارس برکنار و محسن نریمان به جای وی منصوب شد!

اما با گذشت بیش از 4 ماه از این انتصاب پر سر و صدا، هیچگونه بهبودی در فعالیت های منطقه آزاد ارس مشاهده نمی شود و در بر همان پاشنه می چرخد!

معلوم نیست که چرا پس از گذشت نزدیک به 120 روز، هنوز گزارشی شفاف و متقن از عملکرد این سازمان ارائه نشده است ؟!
بر ما پوشیده است که آیا سازمان هنوز هم “حیاط خلوت” برخی چهره های سفارشی و بازنشسته است؟
آیا هنوز هم سازمان، تحت تاثیر جناح های مختلف سیاسی پذیرای افرادی ست که جز دریافت فیش حقوقی کار دیگری ندارند؟
حضور اتوبوسی مشاوران غیر بومی در سازمان چه توجیه فنی و منطقی دارد؟

با توجه به ظرفیت های بی نظیر منطقه در حوزه های مختلف از جمله سرمایه گذاری، گردشگری و ترانزیت، متاسفانه تاکنون در سایه مدیریت ناکارآمد و غیر تخصصی هر روز شاهد پسرفت این منطقه زرخیز هستیم.
بی شک می توان با یک مدیریت تخصصی و همت مدیران و مسئولان، منطقه آزاد ارس را به “بهشت اقتصادی” تبدیل کرد که متاسفانه علیرغم تغییرات پر هزینه این امر محقق نشده و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس، به کاریکاتوری بی رمق از آنچه می بایست باشد، مبدل گشته است!
امیدواریم روزی فرا نرسد که “سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس” در تحقق اهداف عالیه خود بازهم ناکام مانده و شرمنده اقتصاد استان و مردم محروم منطقه باشد و کار با یک استعفا و یا “برکناری” به یک فرجام تلخ بی پایان و دور تسلسلی باطل بیفتد!
yon.ir/Bo3Ho

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.