آیرال خبر- هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز، طی دو روز اخیر به یکی از محبوب ترین چهره های ورزشی آذربایجان تبدیل شده است!

وی با حضور تلفنی در برنامه نود و مناظره ی غافلگیر کننده و پیروزمندانه با مجری این برنامه و کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال (احمدرضا براتی) کاری کرد کارستان و با بیانی سلیس، قانونمند و جسورانه نه تنها دو باشگاه تبریزی را از همه ی اتهامات واهی رهانید بلکه فدراسیون فوتبال را به عنوان ناقض اصلی قانون و مروج بی قانونی در فوتبال کشور معرفی کرد.

نصیرزاده در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص استقبال بی سابقه ی مردم از این مناظره گفت: من فقط آنچه واقعیات بود را بیان کردم و وظیفه داشتم از حقانیت فوتبال تبریز که به ناحق مورد هجمه قرار گرفته بود دفاع کنم و از مردم ورزشدوست تبریز و آذربایجان که طی دو روز اخیر نسبت به حقیر ابراز لطف و محبت داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با شاره به حضور ۱۸ ساله اش در برنامه نود به عنوان کارشناس گفت: در تمام این سال ها تجربیات ارزشمندی کسب کرده ام که بی شک می تواند در پیشبرد مناظره ها تاثیرگذار باشد چراکه مجری توانمند این برنامه را بیست سال است که می شناسم و می دانم که قبل از بررسی و اجرای مناظره، مطالعات زیادی را در مورد سوژه انجام می دهد و به قول معروف با دست پر وارد صحنه می شود و اگر کسی اطلاعات جامع و کافی نداشته باشد شکستش برابر فردوسی پور حتمی است!

نصیرزاده افزود: بنده با فردوسی پور رفاقت دیرینه ای دارم و حتی گاهی در طول برنامه ایشان را به سیاق همیشگی با نام کوچک صدا می زدم! فردوسی پور جانب عدالت را هم در این برنامه رعایت کرد و در دقایقی از بحث، جانب ما را گرفت که قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر مواضع خود ادامه داد: اعتقاد دارم که عادل فردوسی پور برای فوتبال کشور یک نعمت است و مردم هم باید از ایشان و برنامه اش حمایت کنند تا با شفاف سازی هایی که رخ می دهد فوتبال ایران به سمت و سوی سلامتی هرچه بیشتر حرکت کند.

مدیرعامل ماشین سازی در خصوص چگونگی روند این مناظره گفت: بنده حدود ۱۳ مناظره زنده و داغ تلویزیونی داشتم و با این مقوله ناآشنا نیستم ولی این برنامه ی دوشنبه شب ۹۰ باعث شد تا همگان بر سلامت و حقانیت فوتبال تبریز و دو باشگاه محبوب تراکتورسازی و ماشین سازی، مهر تایید بزنند که این جای شکر دارد و همچنین باعث شد تا همه متوجه اخذ مدرک دکترا توسط عادل شوند!

وی در خصوص عملکرد ضعیف رسانه ای باشگاه تراکتورسازی در این زمینه از اظهار نظر خودداری کرد!

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.