تبریز

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز با تمام مجموعه ها و نهادهایی که برای امنیت شهر تلاش می کنند، همکاری می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در دیدار سردار وحید مجید رئیس پلیس سایبری کشور با وی گفت: بحث امنیت در راس امور قرار دارد و امنیت در تمام حوزه ها الویت است چراکه اگر امنیت نباشد نمی توان به توسعه در دیگر شاخص ها رسید.

شهردار تبریز با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم که خیلی مخرب تر از جنگ نظامی است، افزود: لازم است در این جنگ همگی متحد عمل کنیم و همه مجموعه ها و نهادها دست به دست هم دهند و کارها را پیش ببرند. باید نقاط ضعف همدیگر را پوشش دهیم و مشکلات را حل کنیم.

ایرج شهین باهر از آمادگی برای همکاری شهرداری تبریز با نیروی انتظامی خبر داد و گفت: شهرداری تبریز با تمام نهادهایی که برای امنیت شهر تلاش می کنند، همکاری و تعامل می کند.

وی همچنین از ارائه آموزش های شهروندی در تبریز خبر داد و گفت:‌ توسعه شهرها بیشتر وابسته به آموزش و پرورش است و ۲۶ کتاب در عرض یکسال توسط شهرداری تبریز در حوزه آموزش شهروندی تالیف شده است.

شهردار تبریز افزود: سرفصل های این آموزش ها همگی مسائل شهری و شهروندی شامل محیط زیست، پسماند، ترافیک و … است.

وی گفت: ۴۰۰ هزار جلد کتاب آموزش های شهروندی از طرف شهرداری تبریز چاپ شده که بین ۳۴۰ هزار دانش آموز تبریزی در مقاطع مختلف توزیع می شود.

ایرج شهین باهر ادامه داد: امیدوارم این طرح که بزرگترین اتفاق فرهنگی کشور است در نقاط مختلف کشور نیز اجرا شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های شهرداری تبریز و تعامل و همکاری این مجموعه با نیروی انتظامی گفت: در آذربایجان شرقی شاهد وحدت و صمیمیت بین مسئولان هستیم.

سردار علی محمدی افزود: در استان ضمن تفکیک وظایف نهادها و مسئولان کمک حال همدیگر هستند و نیروی انتظامی نیز علاوه بر انجام وظایف خود و تامین نظم و آرامش در دیگر حوزه ها نیز کمک حال دیگر ارگان ها است.

گفتنی است در این دیدار سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.