سرمربی تیم سپاهان گفت: وقتی دیدم تیم ما ریتم ندارد دست به تعویض زدم. بیرون رفتن محمد کریمی دلیل به بد بودن آن نیست.

به گزارش آیرال خبر، امیر قلعه نویی بعد از برد حساس تیمش برابر تراکتور در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: ابتدا شهادت امام حسن عسگری را تسلیت عرض می‌کنم. هم‌چنین دومین تسلیت من برای منصور خان پورحیدری، مربی من و پدر استقلال است. بعضی‌ها هستند که بر گردن فوتبال ایران حق دارند که یکی از آن‌ها منصور خان است. در ادامه از هواداران و کانون طرفداران سپاهان تشکر می‌کنم که آمدند و باز هم توقع حضور حداکثری دارم. حالا بردیم و باید بگویم که این زمین برای تیم بزرگ سپاهان سم است. شما ببینید علی قربانی به خاطر خراب بودن زمین موقعیت را از دست داد. در دیگر مسابقات نیز همین بوده است. من فکر می‌کنم این زمین برای تیمی مثل ما که فوتبال زمینی داریم، سم است.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: از نورافکن تشکر می‌کنم زیرا تیم پزشکی ما به او گفته بود نباید بازی کنی تا با سلامت کامل به اردوی تیم ملی برود اما او بازی کرد و معرفت به خرج داد و حتی امکان داشت مصدوم شود. تیم یک دل و با معرفتی داریم؛ از مهدی کیانی گرفته تا رسول نویدکیا. به بازیکنانم و تیم حریف تبریک می‌گویم. در نیمه نخست خوب نبودیم و چند اشتباه داشتیم که امکان داشت گل بخوریم. امیدوارم بعد از این تعطیلات مصدومانمان برگردند و با تیم کامل لیگ را ادامه دهیم. تیم خوبی داریم و لیاقت صدرنشینی را داریم و دو مساوی هم که گرفتیم، حق‌مان نبوده است.

وی در خصوص تعویض دقیقه 23 تیمش گفت: وقتی دیدم تیم ما ریتم ندارد دست به تعویض زدم. بیرون رفتن محمد کریمی دلیل به بد بودن آن نیست. ولی ما احتیاج به تغییر تاکتیک داشتیم و وقتی نویدکیا آمد خیلی خوب بود و اجازه نفس کشیدن به حریف نداد.

قلعه نویی هم‌چنین در مورد مصدومیت قربانی نیز گفت: کادر پزشکی باید آن را تشخیص دهد. اما علی امروز خیلی خوب بود و تمام سر ها را زد و چند فرصت را هم ایجاد کرد.

سرمربی سپاهان هم‌چنین در مورد تحریم کنفرانس دنیزلی توسط خبرنگاران اصفهانی با لحن انتقاد آمیز گفت: مهمان ما بود و نباید این کار را می‌کردید. وقتی کسی کار اشتباهی جای دیگر کرده، شما باید آن را تکرار کنید؟ این کارها را نکنید. هر چه باشد آن‌ها برای ما مهمان هستند. تنها حرف من این است که بی احترامی نکنید. کار بد را از جای دیگر تقلید نکنید وقتی که بهترین مردم، تیم و باشگاه را دارید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.