سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در هفته‌های آینده در کنار بازی زیبا نتایج خوبی هم خواهیم گرفت تا بازی های مانتماشاگر پسند باشد.

به گزارش آیرال خبر، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل مشکی پوشان با بیان اینکه بازی همانطور که حدس می‌زدیم بود، اظهار داشت: حریف امروز ما در آستانه سقوط است و باید حق بدهیم حتی یک امتیاز خارج از خانه برای آنها گره گشا باشد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه تیم مشکی پوشان بازی را سنگین کرده بود، افزود: هر بازیکنی از ما صاحب توپ می‌شد، سه محافظ داشت و ما هم در نیمه دوم مقابله به مثل کردیم و به همین شکل مقابل آنها بازی کردیم تا میدان را در دست بگیریم.

وی در ادامه اضافه کرد: متأسفانه در همان نیمه اول ما یک تعویض اجباری کردیم و یکی از بازیکنان دیگرمان را هم به دلیل مصدومیت از دست دادیم و دومین تعویض ما هم اجباری بود و در این راستا فقط تعویض سوم ما تاکتیکی بود که برای تغییر روند بازی این تعویض را انجام دادیم.

کریمی با تاکید بر اینکه بازیکنان گسترش فولاد تجربه محدودی دارند، تصریح کرد: بازی دادن به بازیکنان جوان هم شرایطی دارد، این بازیکنان یا توان ندارند یا نمی‌توانند انتظار ما را برآورده کنند که مجبور به تعویض می‌شویم.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: بازیکنانی که توان بدنی خوبی ندارند، نهایتا ۶۵ دقیقه می‌توانند بازی کنند و زمانی که احساس کنیم نمی‌تواند بازی کند، او را بیرون می‌کشیم برای مثال نیما مختاری را از تیم امید آوردیم و دیگر بازیکنی هم که به زمین آوردیم، جزو بازیکنان امید ماست. شاید ما تنها تیمی هستیم که از بازیکنان امید به این شکل استفاده می‌کنیم.

کریمی با اشاره به فشردگی بازی های لیگ برتر اظهار داشت: فشردگی مسابقات لیگ باعث شد اسماعیلی فرهادی، یوسف سیدی و خالقی‌فر را از دست بدهیم و برای هر بازی چند غایب داریم که یا سه اخطاره هستند یا مصدوم می‌شوند که دست ما را بسته است.

فیروز کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به لیستی هم که داریم، فقط ۱۷، ۱۸ بازیکن در اختیارمان هستند و این بازیکنان جوان هم کم کم بهتر و بهتر می‌شوند و در هفته‌های آینده در کنار بازی زیبا نتایج خوبی هم خواهیم گرفت تا تماشاگر پسند باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش در نشست خبری بعد از بازی مقابل مشکی پوشان مشهد، عنوان داشت: بهره گیری از بازیکنان جوان در ترکیب تیم ضوابط دارد، نه تاوان. برای مثال اینکه وقتی تیم جلو باشد، در زمین خودتان بازی کنید، جو متشنج نباشد، قبل از بازی مسئله‌ای وجود نداشته باشد که بازیکن تحت تاثیر قرار بگیرد. خیلی ضوابط دیگر هم هست که اجازه دهید بیان نکنم و خودمان بتوانیم استفاده کنیم، چون فردا همه یاد می‌گیرند و استفاده می‌کند.

یادآور می شود، شاگردان فیروز کریمی در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل مشکی پوشان مشهد به تساوی بدون گل رضایت دادند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.