تبریز

آیرال خبر- رئیس کمیسیون عمران، ‌حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: کیفیت تولیدی آسفالت در کارخانه شهرداری تبریز بالای ۹۵ درصد است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد اشرف نیا صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز گزارش کمیسیون عمران، ‌حمل و نقل و ترافیک را ارائه کرد.

وی با قدردانی از همکاری مدیران عمرانی شهرداری تبریز با این کمیسیون گفت: ۶۸ پروژه بالای ۵ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری تبریز است که ۴۵ پروژه در سال ۹۷ اجرا شده و یا طی سال جاری در حال اجرا است و اعضای کمیته عمران از همه این ۴۵ پروژه بازدیدهای لازم را به عمل آورده اند و از همکاری مجموعه عمرانی شهرداری تبریز در این خصوص تشکر می کنم.

اشرف نیا افزود: از این تعداد ۸ پروژه در منطقه یک، ۱۳ پروژه در منطقه دو و ۲ پروژه در منطقه سه تمام شده و یا در حال اجرا است.

وی در خصوص وضعیت آسفالت تولیدی در کارخانجات شهرداری تبریز گفت: کیفیت تولیدی آسفالت در کارخانه شهرداری تبریز بالای ۹۵ درصد است.

اشرف نیا ادامه داد: بازدیدهای مختلفی از کارخانه تولید آسفالت شهرداری تبریز داشته ایم و کیفیت آنها مطلوب است.

وی با اشاره به افزایش کیفیت پروژه های عمرانی شهرداری تبریز گفت: اعضای کمیسیون عمران بازدیدها و نظارت های لازم را از پروژه ها انجام می دهند.

رئیس کمیسیون عمران، ‌حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: با اینکه وضعیت آسفالت در سطح شهر جای کار بیشتری دارد ولی با بخشنامه جدید شهرداری تبریز مبنی بر ممنوعیت استفاده از آسفالت تولیدی خارج از سازمان عمران امسال شاهد بهبود وضعیت آسفالت ریزی در شهر خواهیم بود.

اشرف نیا در خصوص پروژه انتقال آب ارس به تبریز برای مصرف خانگی و آب شرب گفت: این پروژه مشکل آب را چند سال بعد برطرف می کند. اقدامات ویژه ای انجام شده و کلیه مراحل انتقال آماده است و برای ۳۵ کیلومتر اول اعتبارات مشخص شده و برای بقیه مسیر از طریق فاینانس اعتبارات جذب می شود.

وی افزود: با اجرای این پروژه مشکل کمبود آب تبریز برای سال ۱۴۲۵ حل می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.